Tudor Only deel XIV

Haha nee. Heb m wel al gepast. Prachtig horloge. Echt oprecht heel goed gedaan.

Maar we gaan doorsparen voor

Dan toch maar. Al die snacks tussendoor :rofl:

3 likes

Is de webshop wel voor horloges open?

Ik zou daar überhaupt niet eens een poging doen als ze dit op de site hebben staan:

3 likes

Bij schaap doet die het wel. (Voor sommige horloges).

1 like

Je hebt die al :wink:

Staat gewoon een ster op, en lijkt veel polstijd te krijgen.

1 like

Deze toch een keer inruilen voor een zwarte zenith van het merk met de kroon. :smile:

13 likes

Gewoon lekker genieten van alles wat je mooi vindt! Er zijn veel mooie uurwerken beschikbaar, Zowel inhouse als niet inhouse.

Een van de meest legendarische Chrono’s gebruikt in de Daytona en vele andere merken, is bijvoorbeeld de Valjoux 72. Vreselijk mooi uurwerk! Maar niet inhouse.

Omega borduurt voor op de architectuur van Lemania. Prachtige, legendarische uurwerken.

9 likes

Was toen geen commercieel succes. Daarmee dat ze zo schaars en prijzig zijn nu. Pas bij de Zaytona werden die populair, en was het de moeite waard voor Rolex om een eigen chrono te ontwikkelen.

2 likes

Zo’n zwarte gouden Zenith van Ebel lijkt nog cooler.

1 like

Exact! Ik kan echt genieten van zo’n Valjoux 72. Ook in vintage Heuer. Die worden ook steeds duurder. Retecool! :heart_eyes:

3 likes

Ooit een speedy voor die reden gekocht. Bleek niet voldoende als reden. :sweat_smile:

Is ook mooi. :smile:

11 likes

Prachtig! :heart_eyes:

2 likes

:yawning_face: truste.

27 likes

Als ik me niet vergis ben je toch een Sjeng en kaan je zo naar binnen wandelen :wink:

1 like

Goedemorgen Tudoristen

20 likes

Gelukkig geen sjeng :rofl:

Heb m al gepast. :wink:

Prachtig horloge maar is wel een snack ben ik bang.

2 likes

Blijft een topper :blush:

19 likes

Mooie dag Tudoristen :sunny::sunny:

18 likes

Fijne dag :wave:

24 likes

Mogguh :wave:t2:

26 likes