Tudor Only deel XIV

Goedemorgen Tudoristen

23 likes

34 likes

Hoppa vakantie en daarom de pelagos

28 likes

Mogguh :wave:t2:

24 likes

22 likes

Bonjour :boom::boom:

20 likes

Na lange tijd opzoek te zijn geweest naar een OEM 5 link bracelet heb ik er eindelijk een gevonden. Gisteren attendeerde @Pagode mij erop dat er er te koop stond. Deze was afkomstig van een blue lagoon, maar werd gedragen op rubber waardoor de band te koop kwam te staan. Na wat contact vanmiddag afgesproken en de band opgehaald.

Ik vind het zeer geslaagd en ben er erg blij mee!

36 likes

Mooi man toch nog snel gegaan ineens,geniet er van :pray:

1 like

Staat hem goed!

1 like

Kun je dan eigenlijk de nieuwe blauwe BB54 met Jubilee bestellen? Zie ik niet op de site staan… Hoorde namelijk 3 weken geleden dat Tudor de kant van Rolex heen ging. Dat als je die los erbij besteld, je de 3-link dan terug moet geven… Je mag dus niet beide banden bezitten :sob::sob::sob:

1 like

Een band terug gevenn die je betaald hebt lijkt mij wel een heul raar verhaal,doet natuurlijk niemand :roll_eyes:

2 likes

Gaaf ! Ikke hebbe

1 like

Heel tof zo :+1:t2:

1 like

Nee die is niet los te bestellen, tot nu toe is alleen de blue lagoon op 5 link geleverd en ook niet los te bestellen bij de AD. Ik had het geluk dat iemand deze band van een blue lagoon niet wilde en daarom beschikbaar kwam

2 likes

Hier wissel naar de FXD :black_heart:

23 likes

Heerlijk in de :sun_with_face:

19 likes

Mooie OEM toevalstreffer zo! En staat geweldig :star_struck:

1 like

Fijn weekend alvast Tudor liefhebbers! :green_heart::beers:

20 likes

Happy friday Tudoristen! Mooi weer vandaag, morgen hopelijk ook als ik onderweg ga voor mijn NA nee sorry, geen Tudor dit keer

20 likes

Terras tudor :sunny:

20 likes