Tudor Only deel XIV

Fijn weekend Tudormigo’s :hugs:

1 like

19 likes

Goedemorgen😀

21 likes

Fijn weekend!

20 likes

Fijn weekend Tudoristen

19 likes

Bonjour Tudoristen :boom::boom:

21 likes

Iemand deze ooit gezien?

12 likes

Nog nooit :face_with_peeking_eye:

Dames maatje zo te zien

Ik weet niet of dit de goede topic is voor mij vraag, anders graag verplaatsen naar de juiste topic :sweat_smile:
Welke maat Bergeon schroevendraaier gebruiken jullie om da schroefjes in de band los te maken voor het toevoegen/ verwijderen van een schakel? ik heb 1 schoevendraaier nodig. en wil liever geen hele set kopen.

:sunglasses:

7 likes

Tnx! Ga ik er 1 bestellen!

28 likes

Vet model!

1 like

Thnx. Leuke odd-ball en dadelijk de Monarch ernaast maakt het een leuk niet-alledaags Tudor koppel vind ik :yum:

3 likes

Dat zeker! Veel plezier bij het ophalen alvast.:grin:

1 like

19 likes

Deze Tudor:

(bron foto’s: tudorwatch.com)

… de Pelagos Ultra blijft maar door mijn hoofd spoken. Dik ding, letterlijk! :star_struck:

Een derde horloge erbij is mij een beetje teveel van het goede dus dan ruil ik er eentje op in en dat is een lastige, want ik heb nu met de Harrods en de Seamaster twee toppers in huis (vind ik). Nou ja nu eentje want de Seamaster is even naar Omega voor een noodzakelijk servicebeurtje. Evenwel, keuzestress en kriebels. Wat een gedoe weer. :innocent:

12 likes

Wij weten allemaal waar dit naartoe leidt als er eenmaal iets spookt :face_with_peeking_eye:

Ik heb hetzelfde nu met een Explorer; gaat de Ranger dan echt eruit + nog 1/2 horloges → omdat ik echt een beetje wil consolideren voor een topstuk.
Spookt ook al een paar dagen de hele dag door mijn hoofd inclusief al het wikken en wegen. Vreselijk :sweat_smile:

4 likes

Dat 'ie er komt is welhaast zeker! Maar dan nog wel de keus wat ik ervoor moet laten gaan. Haha. Herkenbaar dus. Het “wikken en wegen” heb ik ook al gedaan en heb daardoor ook al wel een soort van uitkomst maar durf er nog niet aan toe te geven. Wat ik hierboven al schreef, ik heb twee toppers. Vind ik. Dat maakt het best wel lastig.

Nou ja … misschien zie ik overmorgen wel iets leuks op een oranje kleedje liggen, wat me op andere gedachten brengt. :sunglasses:

Als dat kriebelt: Doen! Rolex is een prachtig merk. Ik heb 't voor mijzelf al jaren terug ‘uitgespeeld’. Alle Dwellers (tot 2015) meermaals gehad, wat subjes, een verdwaalde Daytona etc. Enige die ik op dit moment nog wel zou zien zitten is een nieuwe ‘eenvoudige’ OP (134300) met een blauwe, lichtgroene of beige wijzerplaat. Maar ja, voor hetzelfde geld is er zoveel anders leuks. :wink:

2 likes