Hahaha, het enige wat helpt is hier uitloggen ![]()
Maar het maakt de hobby juist weer leuk, beetje flipperen en weer op zoek naar wat anders.
Het blijft soms echt een engeltje en duiveltje verhaal… Hier heb je wat. Daar laat je wat. Alles is mooi ![]()
Misschien eerst maar even de service afwachten en de balans opnieuw opmaken. De Seamasterbis wel de ultieme zomerknaller, maarja een Utra ook ![]()
Niet zeggen!
Ik hoop juist dat 1 zo’n stuk meer rust zal brengen en minder geschuif
.
Maar wat je zegt klopt… Voor hetzelfde geld is er zoveel ander leuks, maar is het ook exact hetgeen waar ik nu een beetje tegenaan loop: ik heb teveel ‘leuke’ horloges. Een week heeft maar 7 dagen, dus iets minder en meer geconcentreerde collectie zou ook top zijn.
Tegelijkertijd denk ik ook waarom kan ik niet gewoon o.a. blij zijn met de Ranger en klaar. Ook helemaal niks mis mee ![]()
Maarja, deze hobby kan raar lopen…
![]()
Dat dus.
Nou ja, we gaan het zien.
Tijdens Watches and wonders in Genève de Tudor boutique bezocht daar hands on kennis gemaakt met diverse Tudor modellen.
Plus een ontzettend enthousiast team in de boutique.
Niets was te gek, de modellen werden bijna uit de display naar ons toe gegooid. Echt een fantastische ervaring.
Ik was bekend met het merk maar na al dat passen en proberen ben ik overtuigd dat er minstens 1 in de collectie gaat komen.
Ik neig naar de 39mm Pelagos. Is deze ook met datum te krijgen? Of is dat alleen de 42mm Pelagos?
Is idd wat je zegt, de pegalgos 39 is alleen zonder datum, anders krijg je de 42
Zo’n power indicator is wel intrigerend. Ik zie dat de veer bij jou nu maximaal is gespannen. Of valt die indicator je na verloop van tijd niet meer op?
Nee nog niet , het was een complete chaos op de weg naar die AD dus heb het laten varen voor nu.
Misschien ben ik wat ‘late to the party’, maar had iemand de quick release end links van steelreef al voorbij zien komen? Zo ja, wat zijn jullie gedachten?
Ben zelf nog steeds blij met de looks van mijn BB58 maar de band is niet geweldig. Te los/strak afhankelijk van de omvang van mijn polsen. Leer vind ik persoonlijk wel kunnen op een duiker, voorkeur gaat echter uit naar staal/rubber. Met de QR end links gaat het wisselen natuurlijk lekker snel.
Plaatje voor de sfeer.
Ik heb een rode BB58 nodig… ![]()
. Die op jubilee is wel tof. De prijs niet…
Ow en die nieuwe ‘blauwe’ 54 is niet om aan te gluren… paarse sunburst icm een blauwe bezel, wie verzint dat? Ik ga (niet) zuinig zijn op mijn blauwe, niet meer in productie lijkt t?
Ik denk dat een bb54 kwa polsmaat prima bij je zou passen. Dan heb je gelijk de t-fit sluiting.
Hoera voor staal!
Ik mis wel de faux rivets… naar mijn mening hoort de OG band op de BB58. Maakt m wat interessanter.