Wat zou jij lekkerrrrrrrr slapen vannacht
![]()
Ik zal eens kijken hoe hij je staat! Succes morgen ![]()
Denk dat DHL om een uurtje of zeven op de stoep staat, op dat moment is mijn portie geduld voor de dag al op. Dan nog netjes schroeven aan de band, als dat maar goed gaat!![]()
![]()
![]()
Wat is de ontrek van je pols?
Ben zo blij dat ik deze blauwe stunner heb gekocht een paar jaar geleden.
Ik kan me vergissen maar ik denk dat dit een classic wordt
Bijna alles klopt van model en maat.
Behalve mis ik een datum.
Is het eigenlijk al nu deze uit de productie is.
18,25 cm
Das nogal een snelle conclusie, je kent me niet.
De Submariner is nu eenmaal een iconisch horloge, like it or not. En als je lang genoeg in deze hobby staat, dan weet je dat er geen zekerheden bestaan, ook de Sub kan op een gegeven moment geslachtofferd worden (is in het verleden al gebeurd) voor een stuk dat me - op dat moment
- aanspreekt.
Ik hou mijn verzameling beperkt tot een beperkt aantal stuks, steeds in de gedachte “een in = een uit”, alleen al om het financieel nog gezond te houden. In dit kader, en in het achterhoofd dat smaken kunnen veranderen, kan het zijn dat een uurwerk plaats moet ruimen, hoe hoog die dan ook op dat moment in de rangorde staat.
Tudor heeft bij mij een bevoorrechte positie (ik heb er momenteel 2). De flexwaarde van de Submariner zegt me niets, dat geldt trouwens ook voor het overgrote gedeelte van de niet-horlogenerds.
Sub is toch wel HÉT horloge… ondanks de Tudor misschien wel meer bang for your buck
En toch draag ik ze beide evenveel en doen ze niets aan elkaar onder wat draagplezier betreft.
Heb maar een kleine collectie van 3 stuks.
Dat geloof ik! Zou persoonlijk ook ooit een sub willen maar puur omdat dit het horloge is waardoor ik interesse kreeg in horloges. Wellicht de kans groot dat ik hem dan na een maand of 2 toch weg zou doen en gewoon 2/3 andere Tudor’s voor terug koop haha