Tudor Only deel XIV

Middag heren! :beers:

24 likes

Zit je al weer aan het :beer: ? :facepunch:

2 likes

lijkt me wel is ook gewoon al dinsdag toch? Nog een uurtje begin ik ook maar :yum:

3 likes

Recent een ultra gepast, maar toch wel erg groot en grof vergeleken met de FXD. Heb het idee dat de OG Pelagos mij ook beter paste. Blijft wel gaaf zo’n ultra helaas niet voor mijn pols.

2 likes

Van harte met deze mooie NA :ok_hand:

1 like

Kan door het AD licht komen, maar de dial is echt heel fel. Gevoelsmatig een soort van moeilijk afleesbaar daardoor. Verder wel een heerlijk maatje

16 likes

Bijzonder. Ik heb geen vergelijk met de FXD maar de ‘OG’ heb ik al een paar keer gehad en ik vind de Ultra echt kleiner voelen en ogen, hij lijkt ook wat platter enzo. Het lijkt vooral de duikring te zijn die een beetje meer overhangt. Maar de Ultra is natuurlijk door de afmeting niet voor ieders pols/smaak geschikt.

Ik vind hem toffer dan de oude, smaak … :wink:
Heb even geprobeerd een kiekje van de OG over te doen, maar dan met de Ultra.

Zoek de verschillen… :joy:
Allebei mooi! Vind ik.

Ik vind 'm een beetje te bling bling blue op alle foto’s die ik zie, beetje minder was niet gek geweest denk ik. Maar ja, die was er al. :wink:

13 likes

Vers uit de folie!:sunglasses:

53 likes

Ja de verkoper zei dat hij een beetje aan de Bluesy doet denken. Snap wel wat ie bedoelt

14 likes

Mooi hoor! geniet ervan! :ok_hand:

2 likes

Petje(s) af

15 likes

Terug op staal.

24 likes

Lekker sjef! Nu kun je eindelijk naar een andere tijdzone reizen … :sunglasses:
Veel draagplezier.

1 like

Vind de ultra ook kleiner ogen, denk ook dat het meespeelt dat er meer zwarte/lege ruimte op de OG wijzerplaat in het midden zit. Wat optisch ook anders oogt

1 like

Eens.

Ik heb verschillende FXD’s gehad, en die leken mij toch allemaal wat groter op de pols, wsl ook doordat de kast wat hoger op de pols ligt door de onderliggende band.

2 likes

Is het verschil in dikte waarneembaar op de pols van de OG pelagos tov de FXD.

Fxd is op papier dunner, maar doordat de nato eronder door loopt lijkt hij mij net zo dik dragen als een OG. Klopt dit ook?

1 like

Gaaf! geniet ervan!!

1 like

Ja wellicht meer een gevoel. Had vroeger een eerste generatie Pelagos maar die is weg. Had de FXD niet mee en het vergelijkingsmateriaal was nu iets heel anders (Yachtmaster 37 en 40). Gaaf ding hoor daar niet van!

Gevoelsmatig vind ik de FXD kleiner drager dan de normale Pelagos (niet de 39!).

2 likes

Staat je goed!

1 like

Lekker hoor, geniet ervan!

1 like