Tudor Only deel XIV

Zekers……

12 likes

Pooltime met de 54 :sunglasses:

19 likes

Mijn hamilton khaki is 38 maar lug to lug wel ‘groot’. Hiervoor de bb58 gehad. Iets kleiner dus!

Yes!

Thanks! Ben er nu eigenlijk al aan gewend. :laughing:

14 likes

Gaaf hoor,geniet ervan :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Deze BB58 is ook een echte toolwatch geworden. Met inmiddels ook een ‘echte’ buts. :boom:

Maar dat is niet erg. Want deze blijft! :raised_hands:

27 likes

Waar staat de tekst voor als ik vragen mag?

Hij blijft mooi!

1 like

Geboorte van mijn zoontje. Ik noem hem altijd papa’s vriend.

8 likes

Dan istie nu bijna 4. Mooi werk, volgens jaar naar school :slight_smile:
Ow…en dat horloge is natuurlijk ook tof.

1 like

Ik schrok ff! Maar bijna 3 idd :sweat_smile:

Maar een heerlijk ventje, dat zeker! Hele leuke leeftijd. :smiley:

1 like

Ow schitterend … ik zoomde nu wat verder in : 2023 Ik meende daarnet echt 2022 te lezen

Bijna 3…da’s ook prachtig man!

1 like

Ah mooi op die manier! :smiley:

1 like

Ja je hebt gelijk, van iets verder lijkt het ook wel 2022. Maar het horloge heeft dus wel een mooie herinnering. Want dit horloge droeg ik bij zijn geboorte.

1 like

Gefeliciteerd, die maat past je prima :facepunch:t2:

1 like

Ergens toch een tikje spijt dat ik bijna blauwe toen (te) snel heb weggedaan voor een BB58.
Klassieker !

Jij gefeliciteerd in elk geval :grin:

1 like

Goedemorgen Tudoristen :sunny:

17 likes

Net heel vriendelijk geholpen op Schiphol en wat kunnen passen. Toeval dat ik mijn Tudor omhad en de nieuwe kon vergelijken. Inderdaad wat dunner en dezelfde veranderingen die met de 41 monochrome geïntroduceerd zijn. Minder karakter en eigen smoel maar wel wat beter in balans dan de OG 58.

Verder de nieuwe kleur van de 54 gezien, voor mij niks. Blijft idioot dat die bezel en plaat zo anders zijn

En verrast door de 36 Ranger. Was geen fan van de originele 39 door de te lege wijzerplaat zonder diepte maar in 36 werkt het verrassend goed

18 likes

Vind de 58 op jubilee toch wel gaaf hoor :smiling_face_with_three_hearts: de kleur van de 54 ziet er voor mij echt niet uit,toch eens irl zien,thanks :+1:

1 like

Bonjour :facepunch::facepunch:

19 likes

Vind ik ook. Past goed en draagt sowieso echt heel comfortabel. Ben benieuwd of die nieuwe jubilee ook op de originele 58 past. Zo ja dan ga ik die knoop wel eens doorhakken

1 like

Wauw, heel tof. De eerste Tudor die mij als tiener echt hebberig maakte

1 like