Tudor Only deel XIV

:sweat_smile: Haha. Beter idd…hoef me ook geen zorgen te maken 'm eens uit de handen te laten glippen. Carbon heeft een nogal hogere tolerantie tov ceramiek…dat relatief makkelijk breekt bij een val. Tot zover Daffie op Zondag :nerd_face:

1 like

Ja eens! Daarom zou ik niet snel een ceramic duiker kopen. Ook al laat ik een stalen horloge liever ook niet uit m’n handen vallen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Nee idd dat tracht ik ook te voorkomen. :innocent::smile:

1 like

Leuk stukje subforum geworden dit: Tudor leeft echt bij de mensen!

2 likes

22 likes

Welke van de drie draag je nu het liefst?

1 like

Ik heb wel meer dan drie horloges,maar van de Tudors denk ik toch de FXD :smiling_face_with_three_hearts: @Raymoi5

En de rest die ik heb,liggen al behoorlijk lang te verstoffen :facepunch: :facepunch:

4 likes

In de zomer draagt hij toch prettiger op rubber.

22 likes

Snap ik. Bedoelde ook van de drie Tudors.

1 like

Niet de ouwe sub? Nou ja, je hebt ze allemaal … :wink:
Deze GMT is trouwens een potentiële opvolger voor mijn Seamaster. Ik vind hem ontzettend tof!

1 like

Zeker een aanrader,echt een fijn horloge,lekker robuust :rofl: :rofl:

1 like

Die heb ik al een tijdje,daar moet wat anders voor komen :innocent: kanshebbers zijn de Monochrome en toch kijk ik weer naar de Chrono,maar ben er nog niet uit qua kleur en liefst met beide stalen banden :+1:

1 like

zijn ook fijne horloges zal denk ik ook weer een tudor terug kopen
tegen die tijd zien we wel welke

12 likes

:sun_with_face::boom:

25 likes

Nog even een laatste drankje op het terras en dan kunnen we er weer tegen de komende week :beers:

22 likes

Hoe zien jullie dit? Tudor als opstapje naar een Rolex of gewoon tevreden met een Tudor.

• Tudor :sunglasses:
  • Toch liever nog een keer Rolex
0 stemmers
2 likes

23 likes

Dat niet. maar nooit een Rolex zeg ik ook niet…

4 likes

14 likes