In de praktijk komt het er wel vaak op neer maar het is onnodig als je Tudor leert waarderen. Eén van de gaafste merken en laten we eerlijk zijn, aan de onderkant van het luxesegment qua prijs. Voor die prijs krijg je echt veel.
Zo sta ik er ook in. Ben nu superblij met m’n bb54 maar mocht er ooit ruimte zijn voor een Rolex ![]()
En waarom niet gewoon beide? Ze hebben toch elk hun eigenheid.
Kan ook, alleen ik kan tijdens mijn werk geen duur horloge dragen dus twee zou teveel van het goede zijn.
Je bent wel content zo hè
benieuwd hoe lang je het volhoudt.
Zeker wel
al weer een paar maanden ![]()
Altijd geroepen vanaf mijn 15e tot 22e mijn eerste “echt dure” gaat een Rolex worden. Tot ik kennis maakte met Tudor. Ben echt verliefd geworden op het merk. De droom zal er altijd zijn om rond mijn 30e een Rolex te kunnen kopen.
Kocht mijn eerste met 60 ![]()

Ik vraag me wel af wat in de praktijk nou het verschil maakt. Is het dan toch de naam die Rolex heeft want kwalitatief zal het weinig uitmaken.
Ja dat wil ik zelf onderzoeken wat de meerwaarde is, denk persoonlijk dat als ik laten we zeggen 6-10 neerleg voor een rolex deze binnen een jaar weg is. Zal dat geld altijd op een “betere” manier kunnen besteden
Het één sluit het ander toch niet uit? Ik vind de Explorer 36 mooier dan de Ranger maar de Black Bay 54 mooier dan (moderne) duikers van Rolex.
Rolex en Tudor kunnen prima naast elkaar liggen in de horloge doos ![]()
Tudor is zeker geen opstapje naar Rolex, beide merken hebben hun charmes. En Tudor is gewoon veel bang for the buck.
Meerdere Tudoren en meerdere Rolex hier.
Dus ik denk dat ik er wel wat zinnigs over kan zeggen.
Kleine greep.
Ik weet niet wat je situatie is maar met een jong gezin kan ik dit alleen maar beamen ![]()
Ik heb de gemodde 58 al tijden niet meer gezien met de bronze dial en bezel, de heb je toch nog wel?
Eens, ik schreef het eerder dit weekend al. Tudor is geen surrogaat Rolex. Ik geniet minstens zoveel van mijn Tudors
Als je dat nu al weet,moet je verstandig zijn,en met trots die mooie Tudors dragen!Heb 40 jaar Rolex gedragen en nu niet 1 meer in de collectie
@RS.time, en ben super blij met mijn Tudors. ![]()
stom, dat wist ik eigenlijk ook wel…