Ja dat dacht ik al Dennis ![]()
Die ruimte neemt niet echt af de laatste jaren……
Kinderen gaan je in de toekomst niet minder kosten…….![]()
![]()
Alleen maar meer! ![]()
Dank jullie voor deze bemoedigende woorden ![]()
Graag gedaan! Laatste tip, iedere wijsneus die zegt dat het anders is liegt😎
Sluit ik mij volledig bij aan!
![]()
Woon nog lekker thuis nog 7 jaar voor ik 30 ben haha kids moet ik nog niet aan denken
Hoor het van veel mensen ook om me heen die de Rolex eruit hebben gedaan voor 2/3 Tudor modellen
Wil niet beweren dat het anders is, al ben ik wel een wijsneus ![]()
…maar als die kinderopvang er af is dat scheelt wel een aardige slok op de borrel hoor.
One more year…
On topic, heb ik er één van beide merken. Blauwe 58, oude 39mm explorer. Allebei leuk. Het kan de kinderen geen moer schelen, zij willen dat ik m’n gele casioak draag ![]()
Kinderen die naar de opvang gaan eten bijna niks en hoeven nog geen collegegeld en huur voor een studentenkamer te betalen😜
Tussen de kinderopvang en studentenkamers zit toch nog een financieel ietwat meer relaxte periode ![]()
Mijn afvalberg is al een stuk kleiner nu mijn dochter van drie toch enigszins een portie mee eet. Als mijn zoon ook begint kan ik voor vier koken, wat de makkelijkste hoeveelheid personen is om geen overschot voor te maken. Of zoiets, want ze eten natuurlijk ook liever niet elke dag gebraden kip ![]()
Ah ja, dat wordt aardappels schillen
Wij zetten alle kinderbijslag voor ze apart, die 25k moeten ze het mee doen voor de studie haha.
Voor het topic een archiefplaatje twv 1 maand kinderopvang:
*edit, poah deze zou ik nog wel een keertje willen ![]()
Wat is de referentie van deze?
Das niet waar, die van mij zijn nu uit huis en helemaal zelfstandig. ![]()
Tuurlijk, en Sinterklaas woont in Madrid🙄
Dit is de 79350
Hahaha, de duurste tijd was toen mijn dochter op kamers ging en nog studeerde.
Mijn kinderen hebben nu zelf kinderen en natuurlijk stoppen we ze af en toe nog wel wat toe.
Maar ze zijn beide echt financieel onafhankelijk.