Tudor Only deel XV

Mogguh Tudormigo’s.

27 likes

Beter een motor kopen :wink:

1 like

Thanks, is inderdaad een fijn horloge!

Ik ben zelf niet echt van aftermarket banden op een horloge. Althans, de stalen. Heb dingen graag kloppend en origineel.

Een zwarte nato zou ik nog wel eens willen proberen voor de afwisseling, maar ook dan het liefst een nato van Tudor met bijbehorende sluiting. Rare tik :rofl:

1 like

Zou trouwens ook wel een een extra bezel insert willen voor de 54.

Kwam deze foto tegen van een 54 met gebleekte insert, wat vinden jullie hiervan? Ik vind het wel wat hebben eigenlijk, maar dan ook ter afwisseling. Niet als permanente look.

18 likes

Zou alles lekker origineel houden

7 likes

Staat wel leuk :thinking: maar om nu iedere keer die insert te wisselen?
Gaat dat makkelijk?

1 like

Bonjour :sunny::sunny::sunny:

27 likes

Da’s een deftige!!

1 like

Ja, dat gaat best makkelijk.

Toegegeven, ik heb er ook de spullen voor om het te kunnen doen. Maar die spullen kosten niet veel geld en je hoeft geen bergeon kwaliteit te hebben voor een insert wisselen.

Plastic zakje om een caseback opener, steekt deze tussen kast en bezel en wipt de bezel van de kast.

Vervolgens kun je met een glaspersje (10tje op alix. Kan ook met de hand maar risico dat je de insert buigt dus geen aanrader! )
de insert eruit drukken, en de nieuwe insert plaatsen.

Vervolgens pers je de complete bezel terug op de kast en klaar. 5 minuten werk. Andere look.

Edit:
Vergeet ik bijna een foto te plaatsen van vandaag.

18 likes

steel reef heeft ze.

2 likes

Oke , top

Ja ziet er leuk uit. Had ze ook voorbij zien komen. Maar liever een originele Tudor bezel. Geen idee hoe ik daar aan zou moeten komen maar dat is een 2e haha.

1 like

Dat lukt je niet dus het wordt toch aftermarket

3 likes

Huidige OEM bezel bleken, en een nieuwe aanschaffen bij de AD. denk wel dat je schrikt wat het gaat kosten😅

2 likes

Is dat dan niet op exchange base zoals gebruikelijk is bij Rolex/Tudor?

1 like

Look ma…no gmt.

25 likes

Vaak wel ja

Geinig, maar vind zelf het verschil in tint met de wijzerplaat groot …

Grappig, zonder de gmt wijzer ineens een stuk minder aantrekkelijk horloge. Maakt het geheel toch echt af zo’n geile wijzer

2 likes

Eens. Idd de gele gmt is erg geslaagd qua kleur icm de witte plaat. Mooi net dat beetje contrast en breekt het ‘monotone’ wit.

1 like