Tudor Only deel XV

Ik vind hem echt heel mooi deze.

Iets te groot voor mij helaas

1 like

Ah jammer. Deze draagt / oogt ietsje groter dan de 39mm zou vermoeden. Op staal iig.

1 like

Ja en met de dikte erbij wordt t hem niet op mijn kippenpolsjes

Maar dat wit in combinatie met die bezel vind ik erg geslaagd

1 like

:ok_hand::ok_hand:

18 likes

Nieuwe aanwinst🔥

22 likes

Tudor levert geen onderdelen uit aan particulieren. En als je hem opstuurt vervangen ze hem voor een nieuwe en het oude onderdeel mag je niet houden😅

1 like

Er staat er gewoon een te koop op ebay. Dus dat lukt wel. Ga ik het nu kopen? Nee. Maar misschien voor in de toekomst.

Maar dan koop je een zelfde bezel om hem dan in de bleek te gooien?

Huhhh?
samuel-l-jackson-shocked

5 likes

Uiteraard een originele gebleekte bezel… :nerd_face:

1 like

Nee ik koop hem, leg hem op de grond, loop er vervolgens 3 rondjes omheen en gooi hem dan van 4 hoog naar beneden.
sarcasm-derr

2 likes

En dan ziet hij eruit als op die ene foto?
Dat zou nooit zo in me zijn opgekomen, maar als het werkt dan werkt het

1 like

Haha ja, zie je wel vaker hoor. Dat vervaagt de bezel waardoor ie oud lijkt. Ik dacht dat je sarcastisch was. :sweat_smile:

Hoi,

Even terugkomend op de Jubilee band van US. En dat is info voor één ieder die mogelijk interesse heeft.

De jubilee van US is volgens mij, niet net nog de huidige stand van zaken gecheckd, verkrijgbaar in een versie met spoeglelijke standaard sluiting … en/…of twee banddelen( met of zonder HgCL ) die perfect matchen met je originele Tudor sluiting. Ook de fitting daarvan en de aansluiting bij de kast zijn uitermate precies net als origineel. Top dus.

:vulcan_salute: :wave:

Hier een voorbeeld van de matte versie.

:melting_face:

13 likes

Ik zou deze best eens willen proberen omdat het fijner schijnt te dragen dan een oyster maar vind het niet echt staan.

1 like

Dikke klok! :ok_hand:

1 like

Ik vind het persoonlijk niet passen bij dit model.

1 like

Je ben echt zo om. :thinking: :grinning:
Als twijfelt zou ik even wachten tot “black friday” . Mss zelfs - 50%.

25 likes

Er gaat niets boven die oyster wat mij betreft. Veel te fancy allemaal zo’n jubilee.

3 likes