Tudor Only deel XV

Ik moet toegeven dat ik deze bezel ook wel een beetje ‘te’ faded vind. Iets minder en donkerder mag wel.

1 like

23 likes

@RS.time Heerlijke vintage vibe :ok_hand:

Geen idee, zou inderdaad best kunnen. Maar wie niet vraagt haha

Blijft een topper …. En je merkt ook dat je snel aan het matte en titanium went en andere erg blinken :grin::+1:

22 likes

Echt mooi wordt het gewoon niet snel. Want die dial blijft natuurlijk puntgaaf. Het hele plaatje klopt gewoon net niet.

Deze heeft we echt werk van gemaakt.

Timepiecer op Insta

18 likes

Steekt nogal af tegen de niet tropical dial.

Camping-life :+1:t2:

20 likes

Die houdt het lang vol! :muscle:

1 like

You idiot! :sweat_smile::nerd_face:

1 like

Barça kijken met de BB Pro…en Bommel :guide_dog::zzz:

16 likes

18 likes

*Timepeacer

Deze week bij S&C geweest om e.e.a. te passen. Een aantal horloges had ik nog nooit om de pols gehad en bleven door mijn hoofd spoken.

Pelagos Ultra

Op het randje qua maat, mede door de dikte. Daardoor ook twijfel of die lekker op de pols blijft liggen gedurende een actieve dag.

Pelagos 39

Wat een geweldige plaatjes zie ik hiervan voormij komen, echt prachtig. Dus hier keek ik echt naar uit!
Ik twijfelde alleen over de sunburst op de plaat. En dat blijkt voor mij toch net te opvallend. Ik besef me dat het licht bij AD het meest extreme scenario is, maar heb ook buiten direct licht gekeken en “stoor” me er net teveel aan.

FXD zwart

Vertrouwd en zit als gegoten. Alles lekker mat en leuk rood accent. Dus wie weet, komt die er ooit nog.

Maaaaar, ik heb al een blauwe FXD. Voor mij nadert deze echt het “perfecte horloge”: kleur is geweldig, tool watch zonder op te vallen, lekker banden wisselen, een bidirectional bezel en mega goede lume getuige mijn gebruikersnaam ook niet onbelangrijk :rofl:.
Daarnaast zal ik dit horloge ook nooit verkopen omdat ik deze aan had bij de geboorte van mijn beide dochters (en de twee weken erna).

Ook heb ik de BB58 blue, waar ik een minder sterke band mee heb maar die ik wel met zeer veel plezier draag. Zo ook vandaag:

Wauw, wat een lang verhaal :sweat_smile:

Met als conclusie: ik ben blij met wat ik heb voor nu :wink:.

24 likes

:smiley::ok_hand:

Ik wil de zwarte FXD nog eens. Oh en de blauwe nogmaals. Het blijft een heerlijk model en wat je zegt draagt fantastisch.

3 likes

Eens heb hem nu bijna een jaar en elke dag als ik hem zie/draag nog steeds blij mee :fire:

1 like

Terug naar de Tudor vrienden! Hier is meer animo🤩

22 likes

Groot gelijk hier is het minder giftig

2 likes

Na aanschaf van de NA, heeft de 54 stof liggen happen. Vanmiddag weekeind weg dus mag de 54 weer mee op pad.

22 likes