Tudor Only deel XV

:sweat_smile:
Sorry
!!!

2 likes

kan je hem niet inruilen bij danny???

1 like

@louis

Je kunt ook weer gewoon deze topper kopen :wink:

21 likes

Al gehad, idd top.

1 like

Mooi hoor

1 like

Al lang allang Alinghi

3 likes

Natuurlijk domme fout van mij🫣 10 weken effectief om de pols is wel heel lang🫣 domme ik

Ik zag dat je GMT snel weg was. Wat heb je ervoor in de plaats?

Nog niks, GMT staat net te koop😜

2 likes

Zonde, man! Pelagos ervoor terug?

Is ook een emotionele rollercoaster :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar serieus, die FXD GMT is weer iets heel anders dan de 58 GMT. Die vind ik nog steeds top maar de uitstraling van de FXD is ook lekker.

3 likes

Been there…done that. Allang & breed. :grin:

1 like

:joy:

Kom je zo gewoon nog even 'n biertje halen, in de Squalekroeg, om de zenuwen een beetje te kalmeren. :wink: :beers:
Maareh, succes met de verkoop! Komt wel goed, lijkt me. :+1:

Hop…actie! :muscle:

Nope.

1 like

Gisteren gebeld door een vriendelijke verkoopster dat de band binnen is. Toch maar even haasten en aan het eind van de dag in m’n werkkloffie met het gezin naar de stad.

Het duurde even voor de deuren zich openden en eenmaal binnen duurde het best lang voor er iemand kwam. (was op een stel na niemand in de winkel). De enige aanwezige verkoper ging iemand roepen en na enige tijd kwamen er drie (!) medewerkers van boven.

We werden nog steeds niet geholpen en de ene collega ging een horloge aan de al aanwezige collega brengen.

De andere twee vrouwelijke collega’s kwamen naar de kassa gelopen (waar we stonden) en ik dacht nu gaat het gebeuren.

Er werd nog steeds geen gedag gezegd of er was een discussie tussen de dames over dat er snel eten gehaald moest worden voor sluitingstijd. De kassa ging open en er werd 200,- op de toonbank gegooid naast een menukaart. Hierna haastte de ene collega zich de winkel uit terwijl de andere al weer wegliep. Tijdens het naar buiten lopen zei ze nog wel tegen de andere collega dat ze ons moest helpen.

Eindelijk contact met de verkoopster en verteld dat ik m’n band op kwam halen. Na enkele ogenblikken kwam er nog een vierde verkoopster ten tonele die dan de band bij zich had. Ze pakte de verschillende onderdelen uit en ik zag gelijk dat de sluiting er niet bij zat.

Ze hadden dit zelf nog niet opgemerkt en er werd excuses gemaakt. Een andere collega had de bestelling als compleet gemeld. Ze konden echter niet aangeven wanneer de sluiting binnen zou komen.

De band, end-links en springbars zijn in twee leveringen binnen gekomen en de sluiting zou dus ook nog los geleverd moeten worden. (Best vreemd, 3 leveringen voor 1 band)

Dit was mijn eerste koop-ervaring bij een alom bekende AD.

Nu gaat het ā€œmaarā€ om een rubber band, stel je voor dat je na 8 jaar op de wachtlijst eindelijk je dikke Rolex op gaat halen en zo ontvangen wordt.

Zo heren, ik heb het even van me afgeschreven in afwachting van het telefoontje dat de sluiting ook binnen is :pray:

10 likes

wat is hier grappig aan???

1 like

Oh ik had dan denk ik iets anders in gedachten. :blush:

1 like

Jammer van je ervaring zo,maar troost je je ben niet de enige die dit bij de AD ervaart.

Kennis en fatsoenlijk zijn is ze heel vaak vreemd jammer en al zou het voor een springbar zijn ze MOETEN je fatsoenlijk helpen, en als er niet gegroet
wordt was ik al weg geweest,pfffffff :sleepy::sleepy: @Raymoi5

1 like

nou lekker dan :roll_eyes:

1 like