Tudor Only deel XV

Net bovenstaand verhaal maar even naar het hoofdkantoor gestuurd. Eens kijken wat de reactie gaat zijn. Misschien mag ik de Bumblebee wel voor list kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Pff het zit allemaal niet mee nee.

Ow dan was het een andere🤓

1 like

Is het positief, nu hebben ze een 2e kans om je hartelijk te ontvangen​:nerd_face::joy:

Collega had dat bijna net zo met een rubberen band voor de bb54 die hij destijds had. Toen waren de juiste springbars er niet.

Als ik vragen mag, hoeveel ben je kwijt aan deze nieuwe band en sluiting? Ik wil kijken om eventueel de nieuwe band voor de oude BB58 te bestellen maar weet niet of ik het geld waard ga vinden.

1 like

De Monarch laat zich erg lastig vastleggen… maar neem van mij aan; het is een waanzinnig mooi horloge :ok_hand:

50 likes

Dat is hij op jouw foto’s ook al

2 likes

Toevallig gisteren ook even om de pols gehad , mooie klok :grin::+1:
Heeft wel last van de concurrentie uit eigenstal met al het moois dat weer uitgekomen is :grimacing:.

25 likes

Ja :ok_hand:

Moest even wennen, maar toch wel heel mooi. Afwerking ziet er echt heel goed uit. In de toekomst misschien nog een champagne plaat?

15 likes

Screenshot_2025-10-14-17-53-36-91_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12

Gisteren nog even langs huis gereden en dus ook gelijk gewisseld van horloge.
Na 10 dagen FXD op de camping nu :frog: weer lekker om.

21 likes

Goedemiddag :ok_hand::ok_hand:

20 likes

Na drie weken vakantie en bijna vastgegroeid aan mijn nieuwe AT (echt een gada :wink:) weer eens de BBB om de pols. Voelt bijna als thuiskomen :grin:.

Inmiddels ook het horloge welke ik het langste heb en ook het langst gebleven is sinds de start van deze hobby. Ik dat dit echt een blijvertje is!

24 likes

Tegen de uitslag in… Staal kan het hele jaar :wink:

17 likes

24 likes

39 likes

Wow! Welke band configuratie is dit? Die wil ik ook! Haha

Een tropic die op de originele endlinks past :wink: wel met iets dunnere spring bars.

Wat zou het dan wel waard zijn ?
Ben gewoon benieuwd :wink:

1 like

Tudor gaat Upmarket. Wat mij betreft zijn ze het in de huidige markt zeker waard. Maar alles is relatief. Een Rolex OP 41 kost 6900 euro. Tudor zit daaronder. Kwalitatief is het misschien wel de beste prijs-kwaliteit als je kijkt naar uurwerk, betrouwbaarheid en bouwkwaliteit.

7 likes

Goedemorgen Tudoristen

23 likes