De North Flag OG vandaag ![]()
de mooiere van de 2
wat is een nick mankey? ![]()
Een elastisch horloge band zoals die van Erika MN maar met als voordeel dat er geen band onder de kast doorloopt.
Hier te zien op mijn Vertex.
En hier op de blauwe 58.
ik heb een onrustig horlogeweekje ![]()
ik ben vd week voor nomos gaan kijken wat ik leuke horloges vind maar de club sport die ik mooi vind is 3100 euro en ik denk niet dat ik hem zo leuk vind.
ik vind farer ook leuke horloges hebben, vooral de integra, maar ik denk dat ik dat na verloop van tijd wel beu ben.
ik ben me nu aan het verdiepen in de tudor royal 36mm.
die heeft hier nog niemand he?
het is ook wel een glimmend ding voor een tudor en de meesten houden hier denk ik toch wat meer van toolwatches. ik houd wel van wat bling en een geintregeerde bracelet.
Ik vind dat je ook best wel wat krijgt voor 3K. ben ervan onder de indruk,
tudor inhouse uurwerk, 70 uur gangreserve, t fit, lekker dun met 9,4 mm
daarnaast als ik nog een tudor erbij neem kan ik hier wat meer posten want iedere keer dezelfde foto van mn bb54 gaat ook vervelen ![]()
ik vind de groene en ijsblauwe het mooiste. groen net iets meer ingetogen. ijsblauw heel mooi, maar vind ik meer een zomer horloge.
Wat vinden jullie?
ahhh. nooit van gehoord
Ai, dat is wel vervelend! ![]()
Hier een foto van de (nieuwe?) sluiting aan de onderkant als je m aan hebt.
Redelijke puzzel de eerste keer installeren:
Heel eerlijk, niet mijn stijl. Maar ik kan het horloge zeker waarderen. Wat betreft de keuze, ik probeer altijd te denken of het “past” in je normale dagelijkse leven. Zou je m dragen naar werk? Past ie bij wat je normaal draagt?
Anders pak je m uiteindelijk toch niet.
Blijft altijd lastig, zelf laat ik er ook altijd wat tijd overheen gaan. Voel je er nog wat voor na een paar weken?
Ik kan op al jouw vragen ja antwoorden.
Alleen dat tijd eroverheen laten gaan lukt mij in de regel nooit ![]()
dat is ook het meest lastige
Prachtig, kleur moet je echt even bepalen bij passen. Sowieso even gaan passen ![]()
![]()
Wel nog even bier halen
Haha. We werken hier met ze 2, dit krijgen we niet op met de vrijmibo. Dan kom ik nooit meer thuis😂