Tudor Only deel XV

Tudor om de pols

17 likes

Tudor bij de lunch :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Zo te zien een stevige lunch, eet smakelijk😀

1 like

Mooie Tudor en leuke poppetje van Star Wars.

1 like

Hee is het nou eens afgelopen. Ik tolereer dit niet! :face_with_raised_eyebrow::joy:

3 likes

Hij wil zo graag laten zien dat hij een kroontje heeft,laat hem maar :innocent:

3 likes

Nou ja, hij heeft wel smaak gelukkig.

1 like

Daar zijn de meningen over verdeeld :facepunch:

2 likes

Vandaag weer de BB Panda om ! Ik ga me eerdaags eens oriënteren op een mooie zwarte lederen band met witte sticksels oid.

19 likes

:face_with_peeking_eye:

:hugs:

:wink:

🫨

2 likes

16 likes

Marketingtechnisch gezien verwacht ik dat dit de juiste zet is. Mijn persoonlijke mening is echter dat de eerdere North Flag mooier is. Daarnaast is Tudor met deze prijzen helaas ook geen ‘poor man’s Rolex’ meer.

1 like

Ik ben daar wel blij om eigenlijk. De associatie met Rolex mag van mij best wat minder vaak worden besproken. Kijkend naar de markt dan denk ik dat Tudor veel waar voor zijn geld biedt.

5 likes

:muscle:t3: mee eens

1 like

Ook even @Jooost erbij taggen.

Is het in het echt net zo’n glimmer als hij op de foto’s lijkt?

10 likes

Ach, laat lekker😜

1 like

Dat klopt ook! Door innovaties op het gebied van nieuwe inhouse uurwerken, geheel nieuwe modellen en alle ontwikkelingskosten die daarbij komen, is dat natuurlijk niet zo gek.
Vroeger deed Tudor een eta uurwerk in een Rolex kast en schreeft daar tudor op.

Dat had zeker zijn charme, maar in deze snelle tijd willen mensen over het algemeen inhouse, od hoogwaardig ingekochte en gemodificeerde uurwerken.

2 likes

Dat deed Rolex……

5 likes

Hij glimt mooi, maar niet zo opvallend als de foto’s doen vermoeden. Ik zal misschien voor gek worden verklaard dat ik dit zeg: voor mij is dit horloge voldoende reden om geen Datejust te hoeven aanschaffen (los van het ontbreken van de datum, wat voor mij niet relevant is, bedoel ik dit te meer vanuit het perspectief om een “sportief doch chique “ horloge in de collectie te hebben)

5 likes

Veel mooier dan een dj

24 likes