Tudor Only deel XV

Lekker man :facepunch:t2: toffe aanwinst weer.

1 like

Nice!

1 like

FXD toch? :ok_hand:

1 like

De Burgundy dial is heel mooi gedaan. Afhankelijk van hoe het licht erop valt is de kleur donker, soms bijna zwart, en soms fel rood en alles er tussenin. De bezel is best fel, maar zien en dragen is echt het beste om de keuze te maken. Ik heb hem laatst om de pols gehad bij de Tudor Boutique :heart:

15 likes

:star_struck: Gefeliciteerd! Wat een topper.

Zoals ik laatst al zei, ik heb de blauwe en die doe ik nooit weg, maar misschien dat de zwarte er wel naast kan leven :rofl:
Laatst bij de AD de P39 en Pelagos Ultra gepast, beide prachtig mooi maar om verschillende redenen niet voor mij. Daardoor tot de conclusie, aangezien ik Pelagos lijn wel echt super gaaf vindt qua uiterlijk, dat de zwarte FXD toch serieus kans maakt.

Dus… mocht deze het idd niet lang bij je uithouden, houdt ik me sterk aanbevolen :wink: :nerd_face:

Maar voor nu, lekker van genieten en kom maar door met de foto’s. Want:

maar door mij wel :smiley:

2 likes

Joh, gun hem even een weekje of twee.

2 likes

Thx! :smiley:

Dat lijkt mij ook een machtig mooi duo…kunnen prima samen naast elkaar en lekker afwisselen.

De P39 beviel mij eigenlijk wel erg goed. De Ultra heb ik niet gehad. Komt er vrijwel zeker ook niet want ik vind 'm gewoon echt té prijzig (voor het model…én tov de oer Pelagos…die ook nog eens toffer is)

:sweat_smile: Stranger things have happened.

:muscle: Morgen maar eens aan de slag dan…:rocket:

:face_with_hand_over_mouth: zo’n beetje m’n gemiddelde.

2 likes

Dat gaat nu zeker niet meer lukken :joy::joy:

3 likes

Laat maar weten wanneer je deze kwijt wilt voor een ruil met cash up met mijn bb36 :sweat_smile:.

4 likes

nice hoor, ik mis mijn ex-FXD toch nog best ondanks dat ie behoorlijk aan de maat was voor mij. benieuwd of de zwarte kleiner draagt dan de blauwe.

1 like

Thx!

Nee helaas…dat is iig niet mijn indruk. :man_shrugging:

2 likes

Van harte :grin::+1:

1 like

Thx Joost :smile:

1 like

Hahaha , nog ff geduld hoor :wink::laughing:

1 like

Welkom terug Dave en gefeliciteerd met je mooie Tudor

1 like