Hoe meer ik van de Monarch zie, hoe mooier ik hem vind worden.
![]()
Ja ik vind hem ook ontzettend fraai hoor. De minutenwijzer ziet er alleen uit als de nagel van een meisje van 5 die nagellak bij zichzelf heeft opgedaan. Het was een oprechte vraag, gewoon uit interesse.
Wat zeg jij nou eigenlijk? Dat je de nagellak van een meisje van 5 die het bij zich zelf heeft aangebracht ontzettend fraai vindt?
Nee dat het een mooi horloge is maar de applicatie van de lume een beetje slordig lijkt.
Deze wijzers hebben geen lume… ![]()
Deze gast verkondigt in elk topic zoveel onzin ![]()
Over welke ‘gast’ hebben we het hier?
Eén of andere forumgebruiker die in verschillende topics praatjes loopt te verkopen maar nooit plaatjes laat zien. Ik kan er nu alleen even niet op komen wie precies.
Nope, een monochrome😎
Maar eerst overdracht plannen/regelen.
Moest effies in twee keer reageren omdat de eerste wellicht wat over de top was maar je beschrijving van de lume van een 50-60 jaar oude sub die in deze staat is slaat echt kant nog wal.
We hebben hier een gezellige leuke sfeer, laten we dat a.u.b. zo houden. Afkraken om het afkraken hoort hier niet thuis. Zeker niet als het gaat over een vintage sub die vrijwel perfect is.
![]()
Oké. Er was geen spraken van afkraken hoor. Alles behalve? Ik snap het niet. Nevermind!
Had je het daar prima bij kunnen laten
.
En door
Ohja deze lume is aftermarket vastgeplakt trouwens, voor als mensen twijfels hebben ![]()
Even voor de duidelijkheid: bij de latere jaargangen van het model werd dit door Tudor zelf gedaan. Heel normaal.
@Tokyo eerst wat onzin zitten te verkopen in het groen en nu overgestapt naar het Tudor-topic? Kom op zeg…