Mis ik iets? We zitten hier in het “Tudor Only” topic hè …
Lees je niet wat er staat? Rolex kondigt daar aan dat zij ook “ De Famous Tudor watch “ produceren! Vond ik wel leuk om zo terug te zien op een jaren 60” poster
Het was me niet direct opgevallen. Maar geinig en niet geheel onverwacht natuurlijk.
Is het ook!
Nou was ik al gevallen voor de MN straps van Erika in uiteenlopende uitvoeringen en voor (o.a.) diverse Tudors in de verzameling zoals bijvoorbeeld de Trident op de 79220B (in combinatie met SELs). Deze dus:
Vandaag echter werd een andere MN strap geleverd, bestemd voor mijn BB GMT. Je moet natuurlijk van dit type banden houden, maar zo ja, dan is dit wat mij betreft een super geslaagde combi. Waarschijnlijk zelfs de mooiste stoffen band die voor de GMT te krijgen is. De afwerking is op het eerste gezicht ook dikke prima. Voilà:
De nachtblauwe tint van de band matcht werkelijk perfect met het nachtblauw van de bezel insert. Heel knap gedaan. En het feit dat dat deze strap over een dubbele Pepsi centerline beschikt waar de meeste (mij bekende) MN straps het met hooguit een lijntje moeten doen, maakt het geheel een lekker frisse verschijning.
Dus voorlopig gaat de stalen band na een ultrasoon bad weer terug de lade in… Om er richting de zomer ongetwijfeld weer uit te komen voor het zwembad. Voor nu dus ff bye bye met deze look:
Cheers
Die MN straps zijn précies degene die ik al tijden zocht, thanks voor het delen!
Even de power reserve een boost gegeven vanmiddag
Nog leden die hun 2-liner Pelagos ff komen showen?
Pictures please!
en wat foto’s van de BB58 op de originele Nato please
Mooie deal gedaan met @jehebtWATgekocht
Was gezellig en leuk een andere liefhebber te ontmoeten
Was gezellig Jeremy, gaan we nog een x dunnetjes overdoen (volgende x check ik waar de voetbalwedstrijden zijn :)).
Een klassieker in de dop, de eerste generatie black bay, de OG, prachtige kleuren; warm, chique, in een robuust jasje. Kan overal bij.
Lekker lekker lekker, je pelagos…van auto’s heb ik geen kaas gegeten.