Mooi! Waar heb je deze gehaald?
Dank je bij Schaap & Citroen. Begrepen dat ze nu uitverkocht zijn… Zijn echt letterlijk gisteren platgebeld.
Hier staat er nog een te koop: https://www.wristcandy.nl/collectie/tudor-black-bay-58-blue/
Liefhebbers onder elkaar he, slechts een premium van €500…
Hij is lekker fris! Gefeliciteerd!!
Is gewoon een handelaar toch? Alle handelaren zijn liefhebbers, … als je het ze vraagt.
Verder moeten ze gewoon de hypotheek etc. ervan betalen dus een beetje winst pakken, ik vind het niet zo raar. Snap zo’n commentaar dan ook niet zo goed.
Kon er vanmorgen nog een meenemen. Maar inderdaad, het ging snel. Werd verkocht terwijl ik geholpen werd. Rolex taferelen, lekker hypen met zijn allen… ik heb de 41mm even omgehad, “doe mij die maar!”
Zojuist persoonlijk opgehaald en als kado in laten pakken. De stickers zitten er nog opben alles zit erbij inclusief aankoopfactuur. Mij is verteld dat SC slechts 2 exemplaren per vestiging toegewezen heeft gekregen, allemaal binnen een uur verkocht.
Wie pakt hem als eerste in NL uit……?
Congrats
Niet de beste foto… lijkt wel zwart zo! Wat zijn die dingen trouwens zwaar, als je daarnaast ook even een Pelagos in handen hebt. Had het me nooit zo gerealiseerd, maar het scheelt echt behoorlijk.
Ik wel. Dit is gewoon scalpen zoals dat met concertkaartjes ook gebeurt. Nota bene op de dag van release een horloge opkopen, zodat de echte liefhebbers niet eens kans hebben gehad.
Kenmerkend gedrag van een geldliefhebber, niet van een horlogeliefhebber.
Pak lekker je winst met gebruikte horloges. Je bent geen AD en daar kies je voor.
Wristcandy
Oké.
Heb je eigenlijk nog getwijfeld tussen de twee BB58’s?
Goed gedaan Alex. Gefeliciteerd en trakteer ons de komende tijd asjeblieft op mooi foto’s vanuit allerlei hoeken
Ik vind dit wel hilarisch als ik eerlijk ben…
Dat ding ophalen bij S&C, hem door de medewerker laten inpakken, onder het mom: “het is een cadeautje” en 'm vervolgens zonder uit te pakken direct verkopen…
hahaha
#NOFUCKSGIVEN!
Ik vind het redelijk sneu, maar kan aan mij liggen.
Nota bene op de dag van release een horloge opkopen, zodat de echte liefhebbers niet eens kans hebben gehad.
Dit dus. Denk dat met mij vast een paar anderen hier ook graag een BBB58 hadden willen gaan halen gisteren.
Ach, je kan er altijd nog de Subdelta Quattro kopen voor €725.