Tudor only II

Vooruit nog eentje dan …

18 likes

Niet de beste foto… :rofl: lijkt wel zwart zo! Wat zijn die dingen trouwens zwaar, als je daarnaast ook even een Pelagos in handen hebt. Had het me nooit zo gerealiseerd, maar het scheelt echt behoorlijk.

1 like

Ik wel. Dit is gewoon scalpen zoals dat met concertkaartjes ook gebeurt. Nota bene op de dag van release een horloge opkopen, zodat de echte liefhebbers niet eens kans hebben gehad.
Kenmerkend gedrag van een geldliefhebber, niet van een horlogeliefhebber.

Pak lekker je winst met gebruikte horloges. Je bent geen AD en daar kies je voor.

Wristcandy :-1:

18 likes

Oké.

Heb je eigenlijk nog getwijfeld tussen de twee BB58’s?

Goed gedaan Alex. Gefeliciteerd en trakteer ons de komende tijd asjeblieft op mooi foto’s vanuit allerlei hoeken :smiley:

2 likes

Ik vind dit wel hilarisch als ik eerlijk ben…
Dat ding ophalen bij S&C, hem door de medewerker laten inpakken, onder het mom: “het is een cadeautje” en 'm vervolgens zonder uit te pakken direct verkopen…

hahaha

#NOFUCKSGIVEN!

7 likes

Ik vind het redelijk sneu, maar kan aan mij liggen.

14 likes

Precies. Zo gaat het toch gewoon?
En anders even naar de avatar van @Bwatched kijken :laughing:

Nota bene op de dag van release een horloge opkopen, zodat de echte liefhebbers niet eens kans hebben gehad.

Dit dus. Denk dat met mij vast een paar anderen hier ook graag een BBB58 hadden willen gaan halen gisteren.

3 likes

Ach, je kan er altijd nog de Subdelta Quattro kopen voor €725. :flushed:

Nee, niet echt. De BB58 zwart al eens gehad van @Zulu
De zwarte lag er ook niet trouwens dus echt keuze heb ik niet gehad.

Yes ! :sunglasses:

1 like

Mag ik dit vies vinden? Ja ik mag dit vies vinden…

22 likes

Er waren er inderdaad al een aantal voor jou die dit ook vinden :ok_hand:

2 likes

Gemist, maar bah… Bah

1 like

Ik zie hem even niet, wat is hier vies aan? Of zit er een dikke premium op?

Nee geen premium lijkt me toch? Meer dat hij het via FB doet.
Kan toch ook op HF?!?!

Waarom zou je dit vies vinden? Wat doet wristcandy anders dan andere handelaren? Volgens mij valt de premium wel mee. Ik vind dat wristcandy heel erg netjes is met zijn premium.

Bij een andere handelaar is een nieuwe 114060 te koop voor 9750. Dit is een premium van 2250! Dat is jammer voor de liefhebbers zoals ik. Maar goed, misschien is mijn voorbeeld appels met peren vergelijken.

5 likes

Tja … wat een drukte om niks! Handelaars heb je altijd. Hij koopt hem en zet hem door … je zou ook kunnen zeggen dat hij de juiste connecties en mogelijkheden heeft om snel te handelen. Kachel moet ook branden. Is gewoon zijn business.

8 likes