Tudor only II

De zwarte hadden ze niet liggen bij Gassan enne, ze hadden ook niet echt zin er een te verkopen. Bestellen was moeilijk enzo, ben er (weer) weggelopen … :see_no_evil: 't was wel de reden dat ik er was. :wink:

2 likes

Hier is er ook (nog) eentje!

9 likes

Ben je vast niet op de Dam geweest… daar ligt ‘t ie wel

Klopt. Geen idee hoe ik daar nog kom met de auto. :wink:
Ik moet morgen nog even naar Amsterdam, misschien rij ik er alsnog even langs.

Haha lekker parkeren bij de Bijenkorf :stuck_out_tongue_winking_eye:

In de garage van Kras, maar ik kwam vandaag van de andere kant en overal wordt aan de weg gewerkt. Drama. Ik kwam vast te staan achter het paleis, toen ben ik maar doorgereden naar Gassan HQ. :wink:

1 like

Tip: parkeren bij HQ en lopend naar de Dam.
Is maar 10 minuten lopen :walking_woman:

1 like

Niet aan gedacht, maar goed idee! :ok_hand:

1 like

Klopt, en ik ben dr ook reuzeblij mee.
Het is een unieke kneitert.
Op de foto doet ie het redelijk goed, maar life op je lijf is het een serieuze knaller.
Let op: geen ordinair schreeuwhorloge hoor. Gele accenten zijn ingetogen, geen kermis.
Wel pure klasse


KADENGGGG

22 likes

Ja lekkâh is ie hé :grin:

12 likes

En om de pols :yum:

De nieuwe BB58 :large_blue_circle:

69 likes

Mooi! Waar heb je deze gehaald?

1 like

Dank je bij Schaap & Citroen. Begrepen dat ze nu uitverkocht zijn… Zijn echt letterlijk gisteren platgebeld.:joy:

2 likes

Hier staat er nog een te koop: https://www.wristcandy.nl/collectie/tudor-black-bay-58-blue/
Liefhebbers onder elkaar he, slechts een premium van €500…

4 likes

Hij is lekker fris! Gefeliciteerd!! :grin:

1 like

Is gewoon een handelaar toch? Alle handelaren zijn liefhebbers, … als je het ze vraagt. :wink:
Verder moeten ze gewoon de hypotheek etc. ervan betalen dus een beetje winst pakken, ik vind het niet zo raar. Snap zo’n commentaar dan ook niet zo goed.

Kon er vanmorgen nog een meenemen. Maar inderdaad, het ging snel. Werd verkocht terwijl ik geholpen werd. Rolex taferelen, lekker hypen met zijn allen… :wink: ik heb de 41mm even omgehad, “doe mij die maar!” :sunglasses:

2 likes

Gelukt! :wink:

16 likes

eerste kennismaking met Tudor

13 likes

Zojuist persoonlijk opgehaald en als kado in laten pakken. De stickers zitten er nog opben alles zit erbij inclusief aankoopfactuur. Mij is verteld dat SC slechts 2 exemplaren per vestiging toegewezen heeft gekregen, allemaal binnen een uur verkocht.

Wie pakt hem als eerste in NL uit……?

:nauseated_face: :nauseated_face:

10 likes

Congrats :+1:t2:

1 like