Tudor only II

Lekker hoor. Die wil ik toch wel een hands-onnen :grinning:

1 like

Op deze foto ziet dat blauw er geweldig uit :star_struck:maar ik laat 'm nog even overwaaien :sunglasses: en hou het voorlopig nog bij zwart :black_heart:
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst.

3 likes

Joh, ik me er niet zo druk om maken.
Van de andere kant; als er een liefhebber is die het horloge wenst, dan kan ie hem nu kopen met een premium die nog te overzien is (beter te duur dan niet te koop).

Het detail van de cadeauverpakking blijft hilarisch.
De volgende stap is dat grijze handelaren zelf niet eens meer de moeite nemen om zelf naar de AD te fietsen maar de kopers (na betalen van de premium), zelf het horloge laten ophalen bij de AD. :joy:

5 likes

Wooow :star_struck:gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.

Nice!
Ik vind de P-01 wel wat hebben hoor. Maar mijn polsen niet …

Ben benieuwd naar een wrist shot.

1 like

Mooi hoor, blauw staat hem erg goed!

1 like

Mocht iemand al van zijn blauwe BB (39mm) afwillen lmk :+1:t2:

3 likes

Haha pm sent

… grapje :kissing_heart:

1 like

Ik heb geen haast :wink:

1 like

Maar dan wel onder list :wink:

1 like

Gewoon voor de juiste prijs. Als je m gister opgepikt hebt neem ik m gewoon voor die prijs over natuurlijk.

1 like

11 likes

Ben je al bij een AD geweest?
Zo snel kunnen ze toch niet uitverkocht zijn neem ik aan…

Ehm. Ben je nieuw hier?

5 likes

Uiteraard. Allemaal weg.

Maar, tromgeroffel, ik ben ondertussen voorzien. Hopelijk binnen nu en een weekje ergens :grin:

5 likes

Nice ! Je bent hier denk ik de eerste met de P01…althans ik heb 'm hier nog niet voorbij zien komen…

Kun je met de P01 eens een wrist-shot delen hier… ik heb hem in Antwerpen bij Tensen ook geprobeerd maar was meteen genezen! Voor dit model heb je een stevig polsje nodig wil het mooi vallen. Verder wel erg mooi gemaakt!

In Engeland zijn ze 400€ goedkoper, dus gewoon eentje online bestellen

1 like

Mooi die blauwe bb58! Ik blijf blij met deze blauwe tudor :smile:

15 likes

Haha idd sinds een paar weekjes lid op HF.

Maar ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan met de nieuwe bb58.
Ik heb hem zelf gister eind dag kunnen ophalen bij een AD.
Ze probeerde wel de indruk te wekken dat ze helemaal plat gebeld waren. Omdat ik de mijne vrij gemakkelijk meekreeg, was ik niet zo onder de indruk van hun verkooppraat

2 likes