Tudor only II

Wel makkelijk als je een BB58 hebt op staal. Haal je deze versie op NATO en kun je makkelijk swappen met banden :ok_hand::grin:

2 likes

Deze weer eens van stal: tudor chrono 20300 uit 2003.

12 likes

Dan ben je beter om een bb58 gilt op nato te hebben en de blue op staal, denk dat de nieuwe nato niet echt past bij de gilt.

Klopt maar je snapt de truc. Makkelijk in de zin van dat de versie op staal lastiger te krijgen is. Op leer en NATO een stuk makkelijker

1 like

Wat kost hij op een nato?

1 like

Als ik op Chrono kijk zijn de prijzen echt ridicuul ook voor de eerste versie. Lijkt wel of Tudor de Rolex kant op gaat. Blij dat ik er al een heb…

3180 euronennnnnnnn

daarom moet je ze in Natura laten betalen

Dan toch beter op staal kopen.

1 like

Fuck, ik zou mijn Rolex Sub zo inruilen op een plexi 79090.

En ik ben serieus. Mocht iemand de blauwe 79090 hebben en een 1996 14060 met verse Rolex service willen, kom maar op.

12 likes

Ik bedoelde de eerste 58… Maar deze is ook gaaf…

1 like

Ah, maar die prijzen gaan toch nog niet boven list? Ik dacht dat je de eerste Subs en Snowflake Subs bedoelde, die gaan wild qua prijs.

Dit gaat ook wel hard…

8 likes

Welke adressen online @Paraflex ? #nieuwsgierig

Ze zijn niet gelimiteerd hè :stuck_out_tongue_winking_eye: zou er lekker hier in NL een bestellen

10 likes

list ligt in de uk op 2750 pond (ongeveer) dus rond de 3k

3 likes

kom op he, even wat meer info en foto’s. hoe is het blauw etc in plaats van ons zo te martelen belhamel!

1 like

Ja, en €400 meer besteden, slim :smile:

1 like

Alle dealers, want zoals hierboven reeds genoemd, de lijstprijs in de U.K. ligt rond €3k.
Dus als de koopervaring je een worst zal zijn, dan kun je 14% korting krijgen. In NL krijg je voorlopig niet meer dan de groeten, en met veel geluk een sleutelhanger

1 like