Tudor only II

Als ik deze prijzen zie :persevere:pfffff :nauseated_face:

Even naar Londen vliegen kost niks ? Verwacht niet dat een AD deze verstuurd voor je. Voorlopig liggen de prijzen op Chrono24 flink hoger…

Nou gewoon gisteren een rondje gebeld… en geluk gehad.
Plaat is lastig vast te leggen. Zie hier nog een van vanmiddag in het zonnetje :sunny:

17 likes

welke vindt je nou mooier om de pols, deze of de Gilt?

Ben heel benieuwd hoe deze er irl uitziet. Mijn aandacht heeft deze wel :yum:
Zitten er witgouden accenten in deze of is het allemaal aluminium wat de klok slaat?

2 likes

wijzers zijn witgoud toch

Ja, als je nu op schot af wilt hebben, dan lekker de lijstprijs betalen.
En ja, even een dagje naar Londen doe ik dit jaar zeker nog wel, zodra er weer meer vrijheden komen, en nee, ik verwacht niet dat er na een maand of 3 nog een wachtlijst zal zijn.

1 like

Proficiat met de early bird aanwinst! Aanvankelijk vond ik 'm flets maar ik begin 'm meer en meer te apprecieren :slight_smile: laat de wristshots maar komen!

1 like

Ik vind hem ook steeds toffer worden, hoe meer foto’s ik zie. Hij oogt lekker fris en bij de tijd.

als ze die band nou niet zo glimmend hadden gemaakt was die denk ik supervet geweest… nee bij nader inzien is het mij echt te vreemd. Hij staat jou wel ontzettend goed op de pols!:ok_hand:. Dit is wel echt zo een model dat over een tijd een collectors item wordt.

Ay ay ay… werd je gedwongen tot mede-aankoop van de P01 toen je de nieuwe BB58 wilde scoren? Rolex praktijken!

Geniet iig van jouw Beauty & the Beast.

1 like

… a work of art! :wink:

11 likes

Blijkbaar is ie toch snel verkocht. Binnen een dag van de site af.

1 like

Yeahh weekend!!!

9 likes

Net even bij S&C gepast, hij is toch wel erg mooi in het echt. Denk dat ik toch maar plekje op de wachtlijst ga innemen.

11 likes

Als je hem kon passen, kon je hem dan niet meteen kopen…? :thinking:

Nee deze is al verkocht, maar nog niet opgehaald.

Rare jongens bij S&C, reeds verkochte horloges laten passen door andere (potentiële) klanten :confused:.

“Nou mijnheer, hier is hij dan! Uw nieuwe Black Bay, speciaal voor u gereserveerd. Slechts 20 x uit de verpakking gehaald en door anderen gepast en gedragen. Veel plezier met uw aankoop!” :grin:

15 likes

Heb je misschien nog iets gevraagd over de wachtlijst voor dit model? Konden ze er iets over zeggen? Ik weet nog wel spookverhalen over de BB58-Noir van 1 jaar.

Ze konden er weinig over zeggen, maar als ik snel beslis zou ik bij de eerste 10 zitten ongeveer.
Dus heb het idee dat het allemaal wel meevalt.