Tudor only II

Ja ik zou er ook niet zo blij mee zijn dat “mijn” horloge als showmodel gebruikt wordt.
Maar tegelijkertijd wel blij dat ik hem zo even in het echt kon zien en kon passen.
Dus voor wie hem zaterdag bij S&C in Utrecht ophaalt, sorry voor de vette vingers :wink:

1 like

Terug van reparatie, de 7019/3 Jumbo!
Gaat vandaag op leer.
Hoe kan ik zien of de jubilee origineel is If aftermarket, tips?
De endlinks lijken me origineel.


11 likes

Baas 2.0!

Ik heb de BBB58 ook even om gehad, voor mij is ie het helaas nét niet.

Terug op staal, in de zomer toch fijner dan de leren band. Tips voor een moooie nato band?

8 likes

:grimacing:slight_smile:
Helaas vandaag mijn LHD naar S&C gebracht, het uurwerk stopte spontaan s’nachts en er lijkt iets mis met de veer of rotor. Gelukkig heb ik nog 2 jaar garantie.
Maar toch balen…

1 like

Zeker! Ik heb met mijn eerste (vrijwel nieuwe) Pelagos ook een hoop gedoe gehad met het uurwerk, grotere wordende afwijkingen maar ook stilvallen. Die is via Gassan, TUDOR (Genève) op de werkbank van een kundige horlogemaker bij S&C terecht gekomen en toen eindelijk goed opgelost en afgeregeld. Wat was er aan de hand? … ‘alleen’ de smering was niet in oké. Oh oh, erg slordig!

Ik hoop voor je dat je hem snel weer terug hebt.

Ja hoor. Staal.

8 likes

Heb er ook al van alles opgezet, behalve curved rubber.
Maar mijn voorkeur gaat toch nog steeds uit naar staal.

9 likes

Hier ook. Hij kan veel mooie combis hebben maar ik eindig steeds weer op staal.

11 likes

Ik ben geen expert en misschien moet ik dan eigenlijk ook niet reageren maar volgens mij moet er altijd een Tudor of Rolex logo en tekst op de sluiting staan.

1 like

Die leren rally band staat toch wel heel mooi hoor :+1:
@MrSal voor mij niet noodzakelijk.

Gisteravond toegeslagen en vanochtend de bb58 opgehaald bij @kloetster

Lekker stukje motorrijden en terug met de bb58.

Ik ga weer mee doen hier :smile:

16 likes

Wat ik vreemd vind is dat S&C het horloge omschrijft als “lichte gebruikssporen op kast en band” terwijl horloge ‘spotless’ is.
Ze gaan het horloge een paar dagen in de gaten houden, we zullen zien.
Komende dagen heb ik een Seiko Presage als daily, die is wel betrouwbaar

  1. Lijstitem
1 like

Tja, dat is nou typisch een opmerking die je even had moeten maken bij het inleveren toen je het bonnetje met die omschrijving meekreeg. Toch? Is nu niks meer aan te veranderen.

Ook daar heb ik trouwens al ervaring mee, dat ik een horloge terugkreeg met een veeg op de kast. Heb ik tot op directieniveau gedoe over gehad. Uiteindelijk opgelost omdat ik kon aantonen dat de ‘veeg’ er echt niet opzat bij het inleveren, maar het ging niet van harte. Was overigens niet bij S&C. :sunglasses:

Komt wel goed!

Dacht ik ook; lijkt me een aftermarket band. Endlinks origineel…
Nog even een foto.
Ben normaal niet zo van vintage, maar deze 51-jarige mag er wel zijn!!!

7 likes

Deze snap ik niet haha

Aaaah ik heb je verkeerd begrepen, jij reageerde op een vraag over een band.
En ik dacht dat het over die nato banden ging in het bericht boven mijn bericht.

1 like

Mooie Klok, ben alleen niet zo kapot van de leren band.

1 like

Oude liefde roest niet :smiley: mooi om 'm weer terug te zien om je pols.
Draag jouw ex nog steeds met veel plezier :wink:

1 like