Tudor only II

10 likes

Welk ander horloge heb je op het oog?

IWC Mark XVIII

1 like

zitten ze niet lekkerder om je pols? :sweat_smile:
Serieus, wat een mooie klokjes :heart_eyes:

Aanbieden aan @Tetsujin . Die zoekt een BB58 op staal en heeft zelf net de versie op NATO gekocht. Die laatste is ook nog zgan dus als jullie het onderling mooi weten te regelen met elkaar hoef je er beiden niet al te veel op toe te leggen en kom je met de schrik vrij.

Succes en we horen wel hoe het gelopen is…

3459€ it is :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die zoektocht is voorbij! :grin: Ik heb een mooie aankoopervaring achter de rug. Misschien klinkt dat stom, maar daardoor heb ik mijn BB 58 op nato ‘eigen’ gemaakt. Deze gaat wat mij betreft niet weg. Mocht ik toch ooit overwegen de stalen band te willen dan koop ik die los.

1 like

Mooi dat je nog van je recente NA geniet! En straks veel plezier in Genève. Ik heb daar mooie (horloge)herinneringen aan.

Cheers
:sunglasses:
Otto

1 like

Er ligt een BB GMT Op staal bij Colman (Antwerpen)

Ennnn plaatje van mn nieuwe aanwinst (niet de BB)

11 likes

Die rubberband bij de Pelagos staat hem opvallend goed. Mooi dat die endlinks meegaan! En stukken comfortabeler dan de rubber band van mijn Superocean II

6 likes

15 likes

Ligt het aan mij of is jouw duim best kort?

3 likes

Helemaal eens. Ooit eens via facebook (!) gekocht, toen ik dat nog deed. Mijn eerste en enige Tudor. Faux patina is wellicht iets tè, verder heerlijk.

1 like

En je hebt het horloge nog steeds dus?

Red sathurday!

Al hoe fantastisch (en dat is eigenlijk nog een understatement) deze ook is, tóch soms nog de wens voor een 2-liner. Ms wel voor erbij, maar dat maakt het kiezen in de ochtend nóg moeilijker…:sunglasses:

Sommigen noemen die saai, maar blijft mij trekken. Meer een zomerse beater waar de LHD wat meer een ‘dressy duiker’ is imo.

9 likes

Onzin. De LHD om de rechter pols en de two liner om de linker. Dat heet ‘een Maradona doen’. Kan prima :crazy_face: !

2 likes

Dan sla ik die ‘Maradona’ over maar wil ik wel dagelijks 1 topper om ‘de hand van God’…:rofl::rofl:

1 like

Niet dat ik de LHD meer dressy vind dan de two liner maar gewoon doen (als je het kunt).

Ik heb ook de 79220R en de 79220B beide liggen. Hetzelfde, ja, maar tegelijk ook compleet andere uitstraling: warm, vintage, klassiek tegenover modern, koel, strak.

En voor nu nog even een ‘twaalf uurtje’. Een mix van bovengenoemde R en B maar dan met een extra wijzer erbij.

Goed weekend verder.

11 likes

Middag heren!

9 likes

Mijn nieuwste aanwinst :heart_eyes::heart_eyes:

Tudor NF !

25 likes