Tudor only II

Heel mooi Luuk ! Is echt een plaatje :+1:t2:
Veel draagplezier

2 likes

Zeker mooi die NF

10 likes

Echt een mooi horloge. Wordt mooier naarmate je er langer naar kijkt.

Vraag me wel af hoe hoe deze draagt. Overgang van kast naar band oogt wat hoekig…

2 likes

Weekend-topper!

9 likes

Een meer dan prima draagcomfort :+1:t2:

1 like

Deze knaap behoeft geen introductie. Vanmorgen opgehaald in Antwerpen :sunglasses:

17 likes

Gefeliciteerd! Echt een prachtig horloge. Nieuw bij een ad?:smiley:

Ik ben overigens heel benieuwd of Tudor nog iets gaat doen met de 58 op de aankomende Baselworld.

3 likes

Ja, vanmorgen opgehaald bij Colman Antwerpen. Voor mijn neus uitgepakt uit transportverpakking en alle stickers verwijderd :smiley:

Was een meevaller. Onlangs heb ik gepoogd via hun website het horloge te bestellen, maar bij het afrekenen kreeg ik niets dan een SQL error. Daarom maar even een mail gestuurd naar ze en gevraagd of de bestelling op een andere manier kon worden afgerond. Hun antwoord was hetzelfde als alle andere antwoorden van AD’s afgelopen maanden. “Helaas, een populair model, wachtlijst” etc en met de excuses dat de bestelling niet voltooid kon worden. Tot ze een week later mij weer mailden met de vraag of ik nog interesse had, want ze hadden er weer een. Gezien de foto weet je wat mijn reactie was :sunglasses:

2 likes

Aan het eind van de meier? Liep er gisteravond langs, waren veel modellen in de vitrine!

Ze zitten op Eiermarkt.

1 like

Ja wat gaaf man! Leuk dat je hem nog zo snel hebt kunnen kopen. Is dit nu ook je grail watch? :smile: Ik hoop dit model zelf ook over een jaar of 2 te kopen.

Blijft echt mooi die GMT

Bedoelde die tent!

Was er net weer ff langs toevallig.

Geniet van je aanwinst!!

3 likes

voor iedereen die van vintage tudor submariners houdt!

https://www.tudorsub.com/

Prima naslagwerk!

4 likes

Wel jammer dat het maar tot de 76100 is en niet tot de 75190 en de 79190.

2 likes

Vintage = plexi.

Dat zal de reden wel zijn. De 75190/79190 zijn saffier.

:v:

In dat geval mist de 79090 nog… de laatste 40mm plexi

1 like

Idd :sunglasses:

22 likes

Ach ja. Het is een site zonder enige informatie. Jammer maar het is zo.

Een beetje liefhebber weet sowieso meer dan daar geschreven is. :upside_down_face:

:beers:

Plaatje van mijn nieuwe aanwinst

21 likes