Tudor only II

Ik zag hem volgens mij gisteren liggen in een hoekje van de etalage van S&C in R’dam.

t was dat het onmogelijk druk was binnen, anders was ik hem misschien eens gaan bekijken. Mooi vind ik hem niet, maar het is wel een interessant geval om eens vast te houden

Over een kleine maand mogen we weer naar de zon, deze gaat zeker mee! :sunglasses:
Schijnt dat de ‘Rose’ Tudor steeds zeldzamer word?

8 likes

Kan er je er ook saffier in laten zetten?

Nee hoor die gaan gewoon van eigenaar wisselen en sterven niet uit :grin:

Een beetje liefhebber weet inderdaad zo ook wel wat meer. En als je wat tijd neemt met rond zoeken vind je redelijk wat informatie, de kunst is soms wel om verschillende bronnen te controleren en te filteren.

Ik ben aantal jaren geleden op een site gestoten die redelijk compleet was qua informatie maar had link niet opgeslagen en vind deze nergens meer.

1 like

Als je per sé wilt is alles mogelijk maar in principe niet. Als je saffier wil moet je naar een 79190 zoeken.

Dit vind ik 1 van de mooiste Tudor subs, blauw en plexi :heart_eyes:

3 likes

Technisch gesproken is die ook hoekig, naar dat is puur optisch.
Goed draagcomfort, zit mij echt niet in de weg op de pols.
Had hem een keer in Denemarken omgehad, maar niet met een passend gemaakte band.
Dat scheelt heel veel.
Mijn advies : als je overweegt, ga passen met een band die op maat gemaakt is.

Daarna: tadaahhhh: VERKOCHT
of meer toepasselijk : hooked

2 likes

Mijn GADA horloge!

13 likes

Als newbie toch op zoek naar advies. Ik ben een tijdje geleden verliefd geworden op de tudor bb36. Hij kost bij SC €2780,-. Wat zijn doorgaans de prijzen voor een zo goed als nieuwe die op de grijze markt verkocht worden? En is het in dit geval mogelijk om bij SC nog iets van de prijs af te krijgen?

Even op C24 kijken. Daar kom je toch betere deals tegen, bv €2300 voor een nieuwe op staal in Duitsland.

Hier toevallig iemand die erover denkt zijn BB41 blue op staal weg te doen? :see_no_evil::sunglasses:

(die in het blauwe deel is mij helaas té gebruikt)

8 likes

Rood is zo veel mooier

1 like

Dusdat!

7 likes

Tudor North Flag veeeeeeeel mooier :grimacing::sweat_smile:

8 likes

Neeje de 58!

8 likes

Doen, David! Kom terug bij the Dark Side! ( En blijf hier nu even :sunglasses:)

4 likes

:sunglasses::+1: Ik kan jou zeker niet bewegen er afstand van te doen…de BB zit bij jou vast om de pols. :laughing:

2 likes

Doe een GMT!

1 like

Waarom lacht men zo om jouw gezocht-topic? Ben benieuwd! Heb je toevallig recent hetzelfde model verkocht ofzo? :alien:

3 likes