Tudor only II

Hier nog eentje: https://www.ten2two.nl/product/tudor-black-bay-gmt

Nette prijs ook!

OK, zes uur levert een compleet ander beeld op…


(is toch dezelfde hoor)

9 likes

Vind je :slight_smile:

vind hem mooi

Ja hoor. Redelijk in de buurt van list toch? Of heb ik iets anders in mijn hoofd dan originele list?

Volgende dagdeel aan de beurt

11 likes

Tudormigo’s vandaag de BB58 weer eens om :heart_eyes:

14 likes

De NF !

14 likes

Kenners er staat nu een BB Blue van can te koop deze lijkt mij wel vrij scherp vwb kast en lugs ?

Deze ; Tudor Heritage Black Bay Blue Steel 79230B

Ik ben namelijk zoekende…

1 like

Wat is je vraag dan precies? Ding ziet er retestrak uit toch! Gewoon kijken, omdoen en betalen👌

2 likes

Gewoon een vraag…heb hier eerder een 79230B gelinkt van een externe aanbieder en die bleek zwaar gepolijst…ben niet zo een expert van deze modellen.
Ik heb idd ook het idee dat deze erg strak is nog.

Lijkt me zeker ongepolijst. Maar lastig te zien op foto bij de BB’s merk ik. Ik kreeg ook veel vragen of die van mij gepolijst is, terwijl dat niet zo is. Op foto’s lijkt lijkt dat soms door het schuine kantje op de kast hoek.

Poging tot uitleggen dmv een tekeningetje op de iPhone :thinking:

3 likes

Heb jij er een andere metalen band op ??

Nee, dit is de originele Tudor stalen band van de 79220b
De advertentie waar jij naar verwijst is een 79230b. Dit is een net ander model. De band van de 79230 heeft rivets aan de zijkant. (en nog andere verschillen zoals het uurwerk, het tudor logo en de kast dikte,…)

1 like

Het is satin brush wat met de lugs van een black bay gedaan is, het is vrij licht dus en vanuit bepaalde hoeken of in een bepaald licht, valt de brush niet eens op. Ik zie niet in waarom zo snel een horloge al gepolijst wordt, de meeste black bays hebben ook nog geen service gehad sinds aankoop.

3 likes

Deze ziet er top uit :+1:

Oh ja, die hierboven is n Eta. Band & draagcomfort is beter. :innocent:

1 like

Er staat ook een rode te koop…ik zeg dit voor een vriend :grinning:

1 like

Een regelrechte topper, maar mogelijk bij mij de langste tijd gehad. Kijk toch teveel naar een 2-liner of nog een Rolex erbij. Die witte OP is namelijk ook wel heel erg lekker… Ben heel benieuwd welke er met mij het voorjaar en de zomer ingaat.

11 likes

Jammmerrrrrr!