Tudor only II

Tsjah. Keuzes. Is ook nog geen uitgemaakte zaak hoor: deze draagt ook top en ook naar m’n werk een heerlijk horloge :+1:t2:

1 like

Gaaf horloge Luuk :ok_hand:t2:

1 like

Dank je :blush:

1 like

Lekker houden Luuk ! Zonde om nu weg te doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Er is zeker een twijfel zeker nu vanmiddag het zonnetje doorkwam :grimacing::heart_eyes:

2 likes

Eventjes getwijfeld, maar na een paar dagen in de kast toch weer blij met deze knakker :sunglasses:

16 likes

Hier ook besluit genomen. De BB58 blijft.

4 likes

Blijven is een relatief begrip hè… Ik voorspel dat die van jou hooguit blijft tot eind van het jaar (of zoveel eerder als je hem weer in het blauwe gedeelte kwijt kunt :wink:).

:sunglasses:

En terecht! Schitterend! :heart_eyes:

2 likes

Hij kan toch gewoon in het blauwe?
Als 'ie maar onder list is.

1 like

Ik heb de indruk dat er stevig gehandhaafd (of gevlagd) wordt in het blauwe gedeelte… waarom zou zijn ad anders zijn verwijderd?

Geen idee?

Ik heb ook geen idee. Hij was onder list aangeboden volgens mij. Maakt ook geen zak uit, hoor.

1 like

Wat lees ik dit topic met plezier mee! Hebben jullie nog boeken die je me kunt aanraden om mijn kennisniveau op peil te krijgen? Ik merk dat ik nog wat te leren heb😂

Zelf ben ik opzoek naar een tudor oysterdate 75000N voor onder het pak of een wat sportiever model als hierboven. Er is gewoon teveel, hoe maak je de juiste keuze?

Goede staat voor alles, marktconforme prijs en een model dat je een tijdje tof vindt…mocht de smaak veranderen of wil je een upgrade, dan kun je het gewoon verkopen natuurlijk zonder kleerscheuren.

Was idd vreemd…


Blijvertje :sunglasses: vroeg opstaan is niet mijn hobby, maar als je dan deze om kan doen… maakt heel veel goed :partying_face:
@plexifan :pray:t2: :slight_smile:

11 likes

Niet iedereen zijn smaak waarschijnlijk maar deze jongen mag binnenkort mijn pols versieren

27 likes

is dit een 36mm of een jumbo (38mm)?

Dit is de 36MM

2 likes