Tudor only II

Tudor kwam toch niet met nieuwe modellen dit jaar i.v.m. Corona en afgelasting van Baselworld

Product markt intro’s om voor de hand liggende commerciële/financiële motieven uitgesteld maar de modellen zijn allang ontwikkeld… dus 9 maanden meer tijd om te sparen, net een echte zwangerschap :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik hou het nog steeds bij mijn, toch wel fors gebruikte, trouwe Pelagos…

Ik snap er alleen geen z… van hoe de meesten die dingen zo vrij van krassen houden…
Maar wel een fijne klok, nog steeds !

6 likes

Nog bijna een jaar om te sparen thnx to corona😊
Nu wel meteen even op hun insta gluren😁
Al zitten ze met 50 jaar redelijk vast om hem dit jaar nog uit te brengen als het een big block tribute is😃

1 like

Te hoog & te top zwaar. Zonder Nato al op het randje.

1 like

Hijsfijn!


Edit: Upload weer niet goed, klikken voor scherper beeld.

13 likes

Nato doet hem goed! Vind ik :sunglasses:

10 likes

Ik kwam deze te koop tegen, ik heb nog nooit zo’n scherpe big block gezien!
Het kriebelt op plekken waar ik niet bij kan om te krabben… hindernis is dat hij in de VS ligt…
BAH wat lekker…

14 likes

Ik óók! :+1:

1 like

Niemand die op zoek is naar een nagenoeg nieuw BB58​:grin:? Zo lekker voor het Pasen :sunglasses:

1 like

Je horloge aan het pluggen hiero :wink:

1 like

Haha Ja dacht is dat netjes. Zal het bij deze eenmalige plug houden​:sweat_smile::beer:

2 likes

Nee hoor van mij mag je :sunglasses:
Is een mooie klok

9 likes

BB58 C&B Chevron Strap Fifty :slight_smile:

6 likes

Tsjezus, die lugs zijn zo scherp, daar kun je onderhand een snee mee in je vinger maken! N.O.S. ofzo?

1 like

Geen doos en papieren maar wel een echte safe queen…
Nul speling in de band. Bij de sluiting vast houden en kaarsrecht, brush om je vingers bij af te likken.
En de albino is van de versie met stalen bezel ook wel echt mijn favoriet…

3 likes

Tof bandje! Misschien scoor ik er 1 voor de GMT! Stuk vriendelijker geprijsd vgl met originele Nato…

Volgens mij voel jij je nu net als die motorrijder voor de paasdagen… hij wil zo graag maar…

1 like

Kopen. Nu kopen!

2 likes

You bet…
En dan te bedenken dat ik zonder Corona over een week in de USA zou zijn een een maand op een IS adres zou verblijven en hem dus zo om de pols zou kunnen slingeren…

5 likes