Tudor only II

social distancing op de boot cheers!

17 likes

Is House of Pertijs niks in Breda?

2 likes

39 of 41 Luuk?

1 like

Deze is 41mm (is er niet in 39mm helaas), dus twijfel af en toe tussen 41 en 36mm :grimacing::thinking:

Dat vroeg ik me ook af :thinking:
Vorig jaar iig nog niet en stuurde ze naar Brussel maar waren er mee bezig om licentie te krijgen.
Momenteel dicht en nemen geen nieuwe reparaties aan vermeld de website.

Ze zijn open op afspraak. Gisteren kwamen er ook mensen met reparatie stukken. Ik zou even bellen om zeker te zijn.

Begreep dat ze nog bezig zijn met Tudor voor onderhoudslicentie.

2 likes

Ik heb sinds begin vorige week een jonge telg uit dezelfde familie :heart_eyes:

19 likes

Het is erg druk, op zich niet vreemd. Ze hebben een eigen horlogemaker en zijn Omega, Tudor en TAG Heuer AD. Die combinatie tref je niet veel in de buurt helaas.

In deze mail van afgelopen donderdag geven ze aan op afspraak nog wel open te zijn voor reparaties: https://mailchi.mp/1b4326dd3bd9/house-of-pertijs-nieuwsbrief-december-3862073?e=db1b266c3e

1 like

Supergaaf!

1 like

@Samurai
Sam, kun jij wellicht aan spoon vertellen of jullie horlogemaker tudor reparaties in house doet en of reparaties nog worden aangenomen in deze tijd?

1 like

Op website staat net iets anders :thinking:
Maar kan idd even navragen en ook of ze al inhouse service doen?

1 like

Welcome to the club :sunglasses:

1 like

Mooi Luuk! Mocht je hem kwijt willen, laat het me weten. Vriend en forumgenoot zoekt er eentje, als de prijs goed is :+1:

De eerste grote aankoop voor mijn collectie, ben er nog steeds wel verliefd op, deze is uit 1992.

27 likes

En terecht!! De submariner is een iconisch horloge zoveel van Rolex als van Tudor😁

2 likes

Ff een frisse neus gehaald.

17 likes

Wat vinden we van de Big Block @ ten2two?!

3 likes

Heel dik

Te druk met de pushers en alle cijfers + de tekst op de wijzerplaat is er in gepropt naast de cyclops.

Gave klok ! Nog in de service stickers. Denk alleen dat de band niet bij dit horloge hoort ? De aansluiting van de endlink te zien en solid links ? Volgens mij hoort er zo’n gevouwen rammelband op.