Nee op de big block hoort een solid band.
Overigens ook de correcte ref en de juiste end links voor dit model.
Tudor logo op de clasp lijkt wel wat dun (wat ik me na een service bij tudor eigenlijk niet voor kan stellen dus ligt waarschijnlijk aan de foto.
Volgens mij voor zo ver ik kan zien zit er een 78360 band op die er origineel op geleverd is en de endlinks lijken ook qua referentie te kloppen voor zover ik kan vinden, aansluiting is idd niet mooi en waar dat door komt geen idee. Zouden de lugs gebogen kunnen zijn?
Vet. Indien Jaap die van een ander HF lid heeft ingekocht, dan zou dat zou maar mijn ex kunnen zijn. En als dat idd zo is, dan is die helemaal genuine en kloppen ook alle refs zoals band en endlinks…
Er gaan overigens geruchten, dat vanwege 50 jaar geleden dat tudor zijn eerste chrono uit bracht, er op basel eigenlijk een nieuwe chrono gereleased zou worden…
Insta van tudor lijkt hier op te wijzen, aan de andere kant hoopten we vorig jaar op een sub en toen werden we afgescheept met die lelijke p01😖
Is dit het moment dat ik jou moet vragen of je hem al mist🤣
Volgens mij zijn jij en ik de enigen die op een dergelijke reissue/launch speculeren… en dat is mooi: geen lange wachtlijst tzt !!
Verwachten wij ook dat er iets uitgaat ?? Volgens mij komen er alleen maar modellen bij maar gaat er niets op “discontinued”
Wij zijn de roepende wijzen… Mark my Words hij komt😁
Bastard!
Touché!
Maar nee; mis hem niet want gegund aan andere liefhebber en tegen een faire prijs vertrokken .
Maar de ruimte tussen de case en de endlink aan de zijkant kan niet de bedoeling zijn lijkt me. Als je die op ten2two ziet zie je dat er ruimte is tussen de endlink en lugs aan de zijkant.
Ho ho hij staat op m’n 2021 lijstje!
Deze is ook wel strak hoor… die van onze Jeroen.
…alleen jammer dat bij zowel die van Jaap als deze geen papieren aanwezig zijn.
Lijkt idd wat ruimte te zitten… wel aan beide end links ongeveer even veel, wellicht toch wat te lijden gehad van polijsten over de jaren heen.
Ik kan me dit van de mijne niet herinneren.
Fuck ik zeg ik zelf nog wel een keer dat ik een dom ei ben geweest om deze weg te doen…
Het is dat ik er maar 1 like op kan geven maar deze is echt zo gaaf!
Die roze dial ook
Die van Japie is onder handen genomen door het Tudor/Rolex service center zo te zien… Da’s wel van aanzienlijke (meer)waarde. Niet dat een ‘grote beurt’ elders niet goed uitgevoerd kan worden maar bij een service door T/R weet je zeker dat alle onderdelen kloppend en origineel zijn. Geen Frankenzootje iig.