Als ik dan toch exen aan het posten ben.
Afgeleverd op een Italiaans vliegveld door de handelaar en gekocht voor 2250 euro.
Achteraf met de kennis van nu:
- Mazzel dat ik een hele betrouwbare goede Italiaanse handelaar trof.
- Best een prima deal😊
Als ik dan toch exen aan het posten ben.
Afgeleverd op een Italiaans vliegveld door de handelaar en gekocht voor 2250 euro.
Achteraf met de kennis van nu:
https://www.instagram.com/p/B996JdhnfZc/?igshid=1aw1de85cvay weet niet of ik hier naar mag linken maar als ik er ooit eentje tegen kom zoals in deze link bij nashville_time op insta dan koop ik die gelijk. Moge duidelijk zijn ik wil een roze dial
Plaatje zeg!
Deze is denk ik rood van het zonnetje plus het filter dat eroverheen is gegaan, kijk maar naar de markers en het logo, die lijken ook wel goud ipv zilver.
Roze verkleurende dial zie je eigenlijk nooit (ben ik alleen bij mn ex tegengekomen op een big block).
Ja zou zomaar kunnen maar die verkleurde dial is echt top!
Goed dus alleen dat hij niet verkleurd is maar alleen de avondzon reflecteerde
Hoe dan ook volgend jaar komt er een bigblock!
Maar die van jou was dat wel dus ze zijn er wel
Tudormigos waarom komt de GMT toch zo weinig voorbij hier? Op plaatjes ziet die er echt zo ontzettend mooi uit. Kom tevoorschijn met je GMT ben heel benieuwd naar de wrist shots.
Ik zit al even na te denken over een nieuwe tudor, wilde Baselworld afwachten… misschien zou dat nog iets leuks brengen. Maar helaas. Mijn twijfels liggen bij een BB58 en de Black Bay Harrods Edition!
Edit: beide horloges op staal!
Eerste pole die ik maak, benieuwd naar jullie mening
0 stemmers
De BB Harrods, maar wel op staal … oh enne voor een normale prijs graag. Zijn belachelijk duur door al het gehype, jammer.
De 41mm BB is te dik en te grof voor mijn pols ,hou wel van dat groen
Die groene aub in de BB58 behuizing
Yes yes yes
Eigenlijk gewoon een groene bezel op de 58
De rode bezel op de BB58, maar gaat niet dit jaar worden, als deze al komt…
De Harrods, maar wil je geen premium betalen gaat dit behoorlijk lastig worden.
De BB58 staat in het blauwe gedeelte voor list geloof ik