Alstublieft. De mooiste Tudor .
Voor mij ook de BB58. Heb de Harrods special edition ook gehad. Inderdaad wat iedereen zegt. Te dik / groot. Verder een erg mooi horloge !
Deze wil ik nog een keer proberen of de ‘normale’ in blauw. Als ik de Seamaster zat ben, maar eens op zoek. Nu nog niet hoor.
Het moet dus een BB Harrods worden in het jasje van een BB58… mm lastig
Voor alles is een oplossing.
Nee, al een hele tijd niet meer. Ben klaar met het merk (en vooral alles er omheen).
Afgesloten levensfase, denk ik …
Ik zit nu (weer) in een Omega bubble. Mooi spul.
Dit kan ik beamen. Omega is ook top!
Die kleur komt trouwens belachelijk goed in de buurt van Harrods groen
Dat is niet helemaal waar @junior, je post met enige regelmaat nog foto’s. Ik zie het toch als sellers remorse
Ik gedraag me als een soort van ex-roker die af en toe even bij een sigarettenwolkje gaat staan om een snuifje mee te ruiken maar er zelf geen meer durft op te steken. Haha, zo herkenbaar …
Stond in het blauw, gelukkig kwam de verkoper op tijd weer bij zinnen en uit de verkoop gehaald😅
Die Nato staat ook wel heel strak op de BB eta. Misschien dat ik 'm vanavond de stalen band voor de Nato omwissel
Is echt top! Draagt optisch iets kleiner dan de duikers van 41 (onderzijde kast heeft een bevel).
De 58 zal wat subtieler dragen natuurlijk. Daar zouden ze van mij een blauwe versie van mogen maken! Ik hou niet van dat ‘gilt’. Liever helder wit.
Da’s ook een beetje de reden dat ik ofwel voor de GMT of voor de blauwe zou gaan. Vind het wat minder ‘vintage gemaakt’ gedoe. Gewoon strak!
is dat een inhouse versie of ETA? heel mooi dat blauw zeg
Eta
Welke 2 horloges zijn dit nu die je hier post?
Ik verwacht een normale BB41 en de GMT.