Tudor only II

De onderste GMT heeft het schuingepolijste randje waardoor deze dunner oogt…

2 likes

Mooi! Is het een nieuwe?

1 like

Thanks,

Ooit beiden los van elkaar in bezit gehad. Beiden prachtig kwa looks maar te Bulky. Bb58 nu en die is echt prima wat dat betreft. Zou nog wel eens de ETA variant van zowel de blackbay als de pelagos Willen proberen kwa hoogte

Bovenste is een 41 mm black bay diver
Onderste is een 41 mm black bay GMT

verschil in kast: net zo dik maar bij de GMT is aan de onderzijde een bevel geslepen, waardoor de slab wat minder groot is. Optisch verschil in dikte is aanzienlijk! Conclusie: GMT oogt wat minder dik op de pols. :+1:t2:

3 likes

Zie :point_up_2:

Edit antwoord al gegeven :joy:

1 like

Wie kan een paar eigen foto’s uploaden van een BB58 op een 19cm pols? :sunglasses:

1 like

Ben je bang dat een BB58 te klein is? onmogelijk namelijk

2 likes

Wat zei jea9Kvg5j_460s

5 likes

Effe macrootje uit de losse pols! (Effe tikken for full effect)

3 likes

Nog ene in het zonnetje:

21 likes

Yes, nieuw uit Hong Kong!

1 like

Onder de groene parasol…

En de blauwe lucht

12 likes

Cool! Hoe ging dat proces? Welke winkel heb je het uiteindelijk gekocht?

Deze fijne klok voor een mooi prijsje kunnen kopen! Eerste Tudor en bevalt geweldig.

11 likes

:ok_hand:

Tudor Black Bay Black 79230n

9 likes

Dit blijft zo’n fijn ding; meestal met werk dat ik hem draag maar ook daarbuiten grijp ik er nog best vaak naar. Een soort ultieme beater. Zou een one-watch kunnen zijn :slight_smile:

19 likes

Mooi hoor :+1: grtjs van z’n kleine broer.

10 likes

Wat is dat toch met die BB58. Elke keer ja echt elke keer als ik hem omdoe verschijnt er een glimlach. Betrap mezelf er regelmatig op dat ik er gewoon naar zit te staren en echt aan het genieten ben :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Ja heerlijk hé, heb 't zelfde. Heb 'm nu bijna een week en heb niets anders meer om de pols gehad :+1:

1 like