Tudor only II

Af en toe freakin terug kerende oneliners.

Ach, over 5 jaar ga je je berichten terug lezen & begrijp je het. Verder is de recente RLC volgens mij een prima toevoeging aan het forum. :+1:

1 like

Kom, kom, boeien. Scroll dan gewoon over die foto’s heen.

Iemand hier trouwens een Tudor BB SG? Ik vind hem op leer echt top ogen!

2 likes

Idd boeien! Ik zoek nog een mooie foto van een Pelagos 2 liner, kan iemand een foto uploaden eventueel ook van die fantastische sluiting :stuck_out_tongue_winking_eye:

U vraagt wij draaien! :sunglasses::+1:

Inderdaad een uiterst comfortabele sluiting met een uniek design

6 likes

Yeah right :roll_eyes:

Uhm…ze zijn allemaal exact hetzelfde en dat elke dag 10x, ongeacht het merk. Probeer eens iets anders?
Ja we willen graag mooie plaatjes zien maar ik hoef niet hetzelfde plaatje keer op keer te zien.

Huhhuh :expressionless:

3 likes

Ik had me er nog niet erg aan gestoord en zou er normaal ook niet zo snel op reageren maar je snapt zelf toch ook wel dat iedere keer dezelfde foto’s in deze hoeveelheid en formaat irritant gaat worden?
En het is niet zo dat ze ter ondersteuning van een knap stukje tekst fungeren.

Als je nou gewoon iets kan minderen en een beetje met de flow van dit topic mee gaat dan kan iedereen van mooie tudors (Incl jou mooie Pelagos) en nuttige informatie genieten.

Ik zit niet op de drama te wachten die we in een ander specifiek kleurtje topic vaak genoeg langs zien komen. Dus laten we het tudor only topic leuk houden…

10 likes

Om de discussie te doorbreken… heerlijk begin van de ochtend. En zo lekker de natuur in, aangezien werken en kleine kinderen toch niet samengaat, wordt vervolgd…

17 likes

Heel mooi horloge :heart_eyes:

2 likes

een oudere foto die ik nog niet geplaatst had, dit is nog op de oude niet originele band!

11 likes

Gooooooooooooooedemorgen Tudormigos

18 likes

Twee foto’s gewoon omdat ik er na een jaar nog steeds van geniet!

19 likes

Hoe zit het met de krasgevoeligheid van de Pelogos? Dit omdat er gebruik wordt gemaakt van Grade 2 Ti wat namelijk zachter is dan staal. Mooi horloge BTW :wink:

1 like

Daar lees ik wisselende ervaringen over. Sommigen klagen inderdaad dat het krasgevoelig is en anderen waaronder ikzelf schijnen er weinig tot geen last van te hebben. Ben niet voorzichtiger dan normaal overigens.

1 like

ik heb de Pelagos nu 3 kwart jaar en draag het horloge als een toolwatch, ondanks dat vallen de krassen mij enorm mee. Los van bureausporen zitten er geen gekke krassen/beschadigingen op, ik had “erger” verwacht voor de aankoop van het horloge maar de horror fotos die ik op het web voorbij zie komen die herken ik niet.

Lichtinval doet overigens ook een hoop op titanium zo ook een “schoon” horloge, bij veel vingerafdrukken komt er een beetje een waas/filter over het titanium (doet aan “olie” denken, feitelijk dus lichaamsvetten) maar eens ik heb helemaal schoon heb gespoeld onder de kraan met een klein beetje afwasmiddel (druppel) is hij weer als nieuw.

1 like

Foto’s ter illustratie

Vies

Schoon

Overigens ook het deel van de band met de “meeste” krassen, op de vuile band zie je die veel beter dan op de schone band, zoals gemeld licht doet ook een hoop.

13 likes

Kon het zelf niet beter verwoorden.

Zoals ik in een eerder bericht al zei, ik zou alleen de sluiting laten opfrissen als dat ooit nodig is. De rest heeft ofwel een mooie patina waar het gebruik zichtbaar is of is na wat poetsen zo goed als nieuw.
Het beste van beide werelden eigenlijk.

2 likes

Het patina deel is als verwend autopoetser wel een dingetje ik hou van schoon en dus blijf ik poetsen :stuck_out_tongue:

4 likes

Ben je een fervent een ‘verwend’ autopoetser? Of beide? :smiley: Ziet er keurig uit trouwens; mijn T-Roc kan ik er naast parkerne binnenkort? :star_struck:

Op mijn eerste Pelagos weinig tot geen krassen. Ben benieuwd hoe mijn nieuwe het gaat houden. Kijk er iig al erg naar uit…

2 likes

:slight_smile: maar beide is van toepassing, ben een beetje doorgeslagen in alle poetsspulletjes die ik heb aangeschaft dit te kunnen doen…

T-Roc mag je er naast zetten, moet je wel naar Heerenveen is dat een probleem :stuck_out_tongue:

Hahaha, dat gaat m idd niet worden…:wink: :rofl: Maar ziet er top uit hoor!