Zeker ik doe mijn best met m’n date day en sub om de vintage Tudors te promoten samen met nog een paar hier
Als ik er één had zou ik iedere dag een foto hier plaatsen.
Geintje 2x per dag
Hmm, verassend hoe iemand er toch anders er uit kan zien dan wat je zelf in gedachte had.
Mooi horloge btw!
Whats the use Ralph.
Het is echt storend soms, probeer t eens met 1 foto ofzo.
Soms is het ook slim om naar advies van je omgeving te luisteren, Ralph.
Haha die laatste 4 waren voor de Trolololololololol
Maar zal er rekening mee houden
Mooie jumbo! die zoek ik al tijden (liefst met fluted bezel).
Kon ook niet missen. Wel een prachtig horloge, ik begin zelfs de snowflake wijzer te waarderen
Ja de snowflake grows on you over de tijd. Ik vind het wel echt een tof detail. Eigen gezicht.
Dacht dat we alles wél gehad hadden
Mooie collectie!
Met fluted bezel zie je ze nóg minder. Staat nu wel een domed bezel zwarte bij brinktime te koop. Helaas niet originele band volgens mij. Die rinkelende oyster vind ik soms nog wel het mooiste.
Die haat op Ralph, niks voor jou, Erik, ik zie Strakke foto’s van een mooi horloge…horlogeliefhebbers doen niets anders dan continue foto’s maken van dezelfde horloges en kijken naar andermans horloges, naar modellen die daarvoor al tig keer bekeken zijn.
Dankjewel!
Ik haat ook niet. Er is hem nu een aantal keer gevraagd om iets te minderen. Reageert er iemand knalt hij er om te narren nog 4 achteraan.
Dus dat. Niks geen gehaat.
Deels net om te narren, let’s say 10%. Ik word namelijk beetje moe van het continue negativisme dat sommige leden lopen te spuien. Ze maken er een sport van om alles in het negatieve te trekken. Als ik enthousiast reageer op iemand z’n nieuwe horloge met toevallig een paar woorden in het Engels dan wordt er weer gezeikstraalt. Ik ga mij iig niet mijn enthousiasme voor horloges en de tijd hier op HF laten vergallen door een stel zuurpruimen. De andere 90% komt namelijk van mijn onuitputtelijke enthousiasme voor horloges. Ik maak naar eigen zeggen mooie geslaagde foto’s en deel deze graag met jullie. Ik zal het wel een beetje minderen, maar ik ga niet mij compleet aanpassen voor een stel negatievelingen die hoe dan ook op alles wat ik typ, post of zeg commentaar hebben. That’s all…
Die laatste 4 waren 90 narren, 10% liefde.
Ik heb niet zo’n moeite met die eerste 4, wat mij betreft idd 90% liefde en 10% showoff. Ook dat hoort bij de lekkere merken.
Je moet / mag je afvragen of dat aan hun ligt of aan jou. Het is tenslotte een Nederlands forum. Met een zéér gemêleerd publiek.
Ja achja wat is the big deal als iemand in zijn type vocabulair af en toe een Engels woord of zinsdeel gebruikt. Ik zou mij er nog niet druk om kunnen maken. Heb wel wat beters te doen