Tudor only II

Mijns inziens veranderd het titanium niet. Misschien over een periode van 20 jaar en dat ik hem nog te kort heb…

1 like

Zeker waar :ok_hand: :ok_hand:

11 likes

Je weet dat je min of meer hetzelfde rijtje met (te)veel pics van je Pelagos gisteren al in dit draadje hebt gedumpt hè?

Ik help maar even je geheugen opfrissen want ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat dat een uitdaging voor je is…

Prima horloge verder, niets mis mee. Maar zoals vaker gezegd: minder is soms meer.

7 likes

Bied die stalen band gerust te koop aan zou ik zeggen…

1 like

Maak eens een collage ofzo… ipv 10x dezelfde foto te uploaden :face_with_raised_eyebrow:

Beetje een overkill…

Heel simpel te maken met je telefoon :+1:

9 likes

Die zal zo verkopen, dat is het probleem niet.
Mezelf kennende wil ik hem 2 maanden later toch weer hebben en kan ik hem weer duur terugkopen :rofl:

2 likes

Ik heb hier voor de aankoop van van mijn Pelagos ook veel over gelezen, patina en krassen op het titanium.

Snap er persoonlijk niks van, ik baby mijn model verre van en de stalen sluiting toont veel meer dan het titanium.
De draagsporen op de band en kast vallen veel minder op. Ben over het materiaal zeer te spreken, kan wat hebben zoals bij een duiker zou moeten.

Als ik iets een keer laat opfrissen is het enkel de sluiting.

9 likes

NA…!

16 likes

8 likes

Ja aan mij bv. 3 tientjes en een eierkoek? 2 eierkoeken is ook bespreekbaar! :joy:

Van stalen banden verkopen gesproken. Er is soms niet iemand die van zijn stalen band voor een BB36 af wil? :grin:

In het blauw ook geweldig!

11 likes

Haha gewoon de schaar erin. Lekker pragmatisch :joy::+1:

funtudor

4 likes

16 likes

Ik ben nieuw hier en zie vooral nieuwe Tudors. Zijn er nog wat vintage Tudors ook?

23 likes

10 likes

Laat me raden… pelagos 2 liner? :+1:t2:
Kiezen van een of twee foto’s moeilijk? :joy:

7 likes

Chronische fotodiarrhee.

3 likes