Gaaf!! Van harte alvast.
Eens: met rivets -vanwege de smallere centerlinks- komt de band minder bulky over. Maar ik was door de normale BB’s al gewend geraakt aan zo’n kogelvrije pols en dat verkies ik boven de drukke band-details bij de toch al drukke GMT. Vandaar dat ik voor de oude ref band ben gegaan op mijn GMT.
Nu nog zien waar het op uitdraait bij mijn BB58. Ik heb vandaag de 116610LN omgedaan en de band daarvan is toch wel prettig rustig ten opzichte van de BB58 band. Zou vlgs mij heel goed staan op de BB58. Maar ben vandaag in een te luie bui om overzetten te proberen met al dat gepiel met de endlinks bij los-/vastmaken…
PS Wat een verschil in uitstraling blijft het toch tussen deze twee. Echt niet te vergelijken. Ben blij dat ik ze naast elkaar in de verzameling heb.
Zo. Net even het bleke zonnetje recht op het mooie rosé goud. Wat een heerlijk ding blijft dit toch.
Ze moeten bij Tudor de BB58 maken in ‘normale’ kleuren, dus geen gilt/goud, maar staal en wit, dan zou ie echt top zijn.
Ik denk dat je daarop lang wachten kan… Voor de meer saaie kleurencombi’s moet je nl. bij zustermerk Rolex zijn. Ik heb de 79220B liggen en veel monotoner wordt het niet binnen de BB range vermoed ik. Maar we zullen zien wat er in 2021 gelanceerd wordt.
Wachten gaat beloond worden!!! Tophorloge.
Gek genoeg is favoriet de NATO, daarna rubber en als laatst de stalen band. Alhoewel gewild en steeds zeldzamer, vind ik hem niks…
Rubber er bij gescoord? Hoe zit dat?
Haha, stuk van 't rubber afgeknipt?
Ook gaaf en lekker voor de zomer👍
Prachtig hoor! Ik ga er ook eentje zoeken! Two-liner.
Lekker lekker lekker ook zo even de BB58 omdoen🥰
Rubber staat hem/haar goed hoor.
Ik vind dat echt een erg geslaagd model.
Hoe is het met het “patina” van dat titanium, daar lees ik wisselende zaken over?