Tudor only II

19 likes

Heeeeeeerlijk

1 like

Hier ook een setje, een heel lekker leuk lovable setje

12 likes

Ben ik de enige die het jammer vind dat er geen cyclops meer wordt toegepast op de nieuwe tudor modellen?

1 like

Dunno. Maar een cyclops op een gebold/top hat saffier (BB) lijkt me geen porum. Dus voor mij: nee.

Jazeker :star_struck:die NF is ook :+1:

1 like

Nee snap ik maar doel meer op de heritage modellen, kijk naar bijvoorbeeld de 7169 daar is de cyclops juist iets wat onderscheidt. De heritage heeft dat niet en vind ik persoonlijk dus zonde en gemiste kans.

1 like

30 likes

de GMT blijkt een blijvertje.
Om dat te vieren net een rubber band bij Vanguard besteld. Een rode, ben benieuwd! Kon er geen voorbeeld van vinden op het www, maar lijkt me toffer dan blauw.

Hoop dat ie er snel is!

2 likes

:tada:!

Ik denk ook dat rood het leukste is, lekker voor de zomer.

1 like

Weer wat nato- bandjes binnen. Straks maar uitproberen :grin:

6 likes

Dan maar gelijk die flap eraf :blush:zit net wat mooier op m’n pols

6 likes

Knock knock 
 sorry dat ik even binnen kom vallen maar ûh, hebben we iemand op HF die de Tudor Black Bay Chrono (ref. M79350-00042) heeft? Zo ja, waarom zien we die nooit? :wink:

Omdat we hier van plaatjes houden, eentje van mijn ex. Pelagos!

15 likes

Hele fraaie lume :ok_hand: 1 kritiekpunt aan de Pelagos maar dat is dan ook het enige is die lap tekst. Dat is toch niet nodig. Alleen Pelagos had ik mooier gevonden.

1 like

Mooi ! Bij Jaap gekocht ?

1 like

Ik hou er wel van bij een dikke duiker. De ETA versie heeft ‘maar’ twee regels, waardoor ik de onderkant en de bovenkant een beetje uit balans vind.

Speciaal voor jou, even gesjopt: alléén Pelagos.

Mwah
 :thinking:

5 likes

Dan moet je hem wel goed shoppen
 En stuk hoger in ieder geval het woord ‘pelagos’ dan hé 

1 like

Woef! :wink:

Aangepast (zie boven), staat nu exact tussen de marker en de wijzers. Zo goed?

3 likes

Stukken beter al. Ben er nog niet over uit of het sowieso beter is
 Ben persoonlijk sowieso niet zo’n fan van de ‘pelagos’ ondanks dat ik er mijn vinger niet op kan leggen waarom
 Ik vermoed de vierkante indexen

1 like

Ik wel. Nee.

Ik had voordat ik 'm kocht ook twijfels. Ben drie keer bij een AD naar binnen gelopen voordat ik definitief besloot hem te willen kopen. Toen ik hem eenmaal dagelijks om de pols had was ik er ontzettend blij mee. Het is namelijk niet zo’n mainstream duiker, die je op iedere hoek van de straat tegenkomt. Ik vond hem erg mooi en wat ik al schreef, in balans.

Nu dus een soort van soortgelijke situatie met de Black Bay Chrono, daar twijfel ik ook over. Ik heb dan ook nog geen idee hoe dat af gaat lopen. :wink:

3 likes