Warempel je hebt nog gelijk ook . Of toch niet misschien dat Pelagos wat groter moet. Heb je nou stiekem kleinere letters gebruikt? Afijn miereneukerij want de Pelagos is in gewoon een hele dikke klok!
Ik zou bij de Omega blijven in geval van de keuze . Voor mij zijn ze beiden te groot, ik hoop binnenkort weer te kunnen genieten van mijn ‘oude’ versie Seamaster (SMPc). Deze heb ik nog in de garantie weg gebracht omdat de bezel totaal niet goed uitlijnde… Maarja, toen ging alles dicht, dus waar 5 weken al lang is, vrees ik nu op minimaal 10 weken…
Prima lenteweer
En speciaal voor Ralph (of is het Ralf?):
‘Tudor Black Bay 58’
Alsof iedereen hier op het forum dat niet weet
Je zou het nog kunnen verwarren met een 41 mm toch? Of zie je dat zo?
Die GMT heb ik
Hoe draagt de NF nou tov de GMT?
Nee dat is heel duidelijk hoor. De markeringen en de cijfers op de bezel zijn op de '58 in goud uitgevoerd.
Prachtig trio
Ja is echt wat anders. Zit er zelf ook naar te loeren met een schuin oog…
Tof ook op de leren band.
En je kan de band van je BB41 omklussen naar je GMT.
Wat @pasd zegt. En de crown tube (ken het NL woord niet) is bij de BB58 niet zwart zoals bij de 79220/79230N. Voor de rest hebben ze overwegend dezelfde looks, zeker op het eerste gezicht.
Ah ‘helaas’ is het de bb58. Dus de gmt kan niet op staal. Dat vind ik wel jammer. Komt nog wel eens als ik een stalen band kan kopen voor een moooie prijs.
hoe lang doet een powerreserve er gemiddeld over om vol te geraken, sinds de Covid ellende draag ik mijn horloge minder vaak en merk dat de 72uur (Pelagos) niet wordt gehaald naar een middagje dragen.
Ja dat heb ik ook. Goede feedback wel dat ik meer moet bewegen.
Nee hoor, vind ook dat die er op mag.
Denk dat dit toch wel goed komt, op de oude gebolde plexi’s was het toch ook ok?
Heerlijke kast.
nice