Tudor only II

Mocht je ooit hoe gek dan ook besluiten die weg te doen laat het me aub weten :grin::grimacing:

1 like

Jongens.

Soms, heel soms vraag ik me af of ik geen kleinere watch wil. Iets 36mm-achtigs. Mijn polsen zijn nauwelijks 18cm en soms voel ik dat ik een kleinere daily wil.

Begrijp me niet verkeerd. Ik hou van de Black Bay en elke keer ik die prachtige wijzerplaat, de gouden wijzers zie of met de bezel draai, ben ik weer verliefd al was het de eerste keer.

En terecht, niet?

Maar bon. Even serieus. Heb je iets lekkers rond de 36mm te ruil? Ik denk aan een Tudor Prince, Rolex OP of Date ( uiteraard met leeftijd )… Stuur me.

Aan de forumleiding: ik twijfel zo hard over deze beslissing dat ik geen ‘gezocht’ of ‘te ruil’ topic durfde openen. Gun me ajb deze soft aftasting van de mogelijkheden?:sunglasses:

8 likes

Denk dat je een 58 nodig hebt…platter en perfecte maat voor kleine pols

9 likes

Probeer eens een '58 :grin:

Die 2 mm plus die veel dunnere kast is een wereld van verschil.
Hier op mijn 17 cm pols.

11 likes

Je was mij net voor :grin:

1 like

:sunglasses: probeer de 58. Mijn pols is 17,5 cm in omtrek.

11 likes

De Vanguard! Na 3 dagen al binnen! :rocket:

Sluit perfect aan. Zeer soepel. Toffe combi!

26 likes

nu nog een blauw setje erbij een boven een blauwe en onder een rode :slight_smile:

rood maakt hem lekker casual.

3 likes

Ik heb het serieus overwogen :joy:. Eerder met een Squale ook zo gedaan…

2 likes

Lekker he? Bij mij ging het ook al zo snel. Staat top.

Val jij niet om als je je voeten zo dicht bij elkaar houdt? Ik zou de halve woonkamer door hinkelen als ik dat probeer.

12 likes

Maak je m’n coole horlogefotomaakpose nou belachelijk? :joy:
Maar m’n kleine hersenen zijn weer fris na het Woningsdag-drankgelag, dus blijven staan lukt wel.

Maar idd topband. Doet niet onder voor Everest wmb.

1 like

Dat is precies wat ik deed.

:tada:

Nog een plaatje dan maar, het zit heerlijk.

9 likes

:joy: Ik vroeg me precies dit af, maar ik zie het vaker op het forum. Is dit:

…echt waar? Is het een bewuste pose?

2 likes

Ok betrapt. Geef t toe. En kan het nu dus nooit meer doen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hier de natuurlijke pose

25 likes

Poterdorie mijn ocd komt in opstand nu ik de laatste dagen verschillende leden een Hantje zie doen. Hoop dat dit geen trend wordt…

1 like

Zou je hiermee willen stoppen? Thanks.

1 like

Hahaha :smile:

Is niet beledigend bedoeld hoor Han, ik krijg gewoon een lichte kortsluiting als de bezelpip niet mooi op 12u staat (wat bij de meeste van jou foto’s van de 58 zo is). En nu zijn er al verschillende mensen die dit ook doen.

4 likes

Weer die bezel :rage::grin:

2 likes