Tudor only II

Gmt

10 likes

Shine on :star_struck:

9 likes

De blauwe is idd ook wel echt heel erg gaaf en denk dat als ik een moderne tudor neem dat dat ook wel de kleur wordt.

1 like

Zal maar zo vrij zijn mijn vraag in dit topic te stellen. Ben op zoek naar een tool zodat ik zelf van band kan wisselen bij mijn bb41. Ik ben niet zo van het gefriemel en heb 2 trillende handjes. Welke tool(set) kan ik hier het beste voor aanschaffen? Ben bij een ander horloge met een dartpijl in de weer geweest, met als gevolg dat deze sterk in waarde is verminderd :sweat_smile:

Op Everest staan filmpjes van mooie tools die zij gebruiken en daar ook kunt bestellen. Zit zelf ook te kijken welke set ik moet halen.

thanks man, maar ik heb echt geen idee waar ik op moet letten. Kun je het laten weten als je eruit bent ?

Bergeon 7825 is wat je zoekt denk ik!

1 like

Ben zelf een totale noob met die bandjes etc dus ik bestel eigenlijk met de ogen dicht. Gewoon beetje rond speuren maar hier op forum zitten genoeg experts hoor😁

Kijk daar zijn ze al💪

Bergeon 6111 of 6767

Bij Martens in Maastricht momenteel 2 stuks van de 58 op staal in de etalage en een GMT op staal.

2 likes

Run baby run … :+1:t2:

Hele mooie foto!

1 like

Tudor Einzeiger!

13 likes

Hi,
Ik heb zowel de rode BB als de zwarte Pelagos. Is een top combi. Kunnen prima samen in een doos👍Zou dan niet zo gauw aan een blauwe Pelagos denken. Wellicht wel als je een zwarte BB hebt of een SeaDweller/Sub. Maar die rode blijft toch ook wel bijzonder vind ik hoor.

2 likes

Ik heb er ff over nagedacht op basis van de verschillende pics met uiteenlopende lichtinval die je onlangs hebt gepost, maar inmiddels ben ik eruit:
De rode tint van die rubber band vind ik niet mooi matchen bij het (warme) rood van de bezel. En het geheel is ook wel erg druk/schreeuwerig. Leuk voor zomer/ strand/ zwembad maar in de lente onder een jas met lange mouwen… Nee.
Verder wel een goed getimed einzeiger-shot :wink:.

2 likes

9 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:. Klopt, kleur matched niet. Maar wat je zegt, leuk voor de zomer!
Ik vind staal (zoals bijna op elk horloge) mooier. Wees gerust, deze band heb ik niet weggegooid, dus zal er tzt weer op verschijnen!

1 like

30 dagen heb ik deze topper nu aan de pols en ik durf nu wel te zeggen dat dit een blijvertje is. Wat een heerlijk horloge :hugs:

14 likes

Hij is fijn hé🥰

1 like