Tudor only II

Ja echt :heart_eyes: en het is niet vaak dat ik dat zeg. Heb altijd wel iets op een horloge aan te merken na een tijdje dragen. Zo van, zou wel iets dunner mogen of de L tot L is toch net te groot. Maar bij de 58 kan ik niets bedenken wat nou beter zou kunnen. Het is een heerlijke banden swapper, leer nato, rubber alles kan de 58 hebben. En de stalen band zit ook top.

1 like

Wat is ie toch gaaf

10 likes

Ook die band staat 'm :+1:

Heb hem vandaag ook weer om…

11 likes

Ik mag hier gelukkig weer posten :+1:.
Na wat omzwervingen eindelijk weer een Tudor om de pols :heart_eyes:.
Net bij Jaap opgehaald ; dank je weer Jaap voor weer een fijne deal :+1:
NA

13 likes

'58 rules :grin:

Gefeliciteerd met je aankoop :+1:, altijd leuk zaken doen bij Jaap :grin:

2 likes

Dank je :+1:.
Ja Jaap is een topper !

1 like

Zit wat in! De luxe van die twee samen permitteer ik me evenwel (nog) niet, heb al een mooie 16223 en een beater in de Squale 1521.

13 likes

Fantastisch mooi.

Groeten van zijn broertje

13 likes

Lekker!!!

1 like

23 likes

Gister even de kroon maar vandaag weer het schild!

Speciaal voor @hondersotto met korte mouwen :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

:rofl::rofl: wat hou je toch fijn rekening met mijn gevoelens :grin:… en dat na mijn ongezouten kritiek op die rode band. Ja, wij Tudor liefhebbers kunnen wel tegen een plagerijtje (probeer maar eens bij die hard Rolex of Seiko fans te doen :grimacing:) !

5 likes

Ik ben zeker geen vintage man … maar deze is wel erg cool met die roulette disc.

22 likes

Ik zag dit bij Gassan liggen en ik vind het stiekem wel heel gaaf. Ik durf er alleen nog niet helemaal voor uit te komen.

21 likes

Die is wel heel nice :grin:

12 likes

Is zeker mooi ! Maar niet op deze bundstrap. Zie ‘m liever zo.
Wel jammer dat de center links op de riveted band gold capped zijn…,en geen full gold.

11 likes

Die strap is echt zo ver weg van mijn smaak of inbeelding van andermans smaak. Tof apparaat, bang for buck, uit de rolex-Stable, en lang niet zo duur als een daytona.