Tudor only II

Kom af en toe even hier kijken naar die prachtige Tudors. Wellicht dit weekend maar weer eens omdoen Tudormigos. Alleen draagt die Explorer zo fijn😁.

2 likes

13 likes

Precies. Alsof hij nog niet groot genoeg is zonder…

Ik vind het juist prachtig. Dat scheelt een smak geld met massief gouden center links. En schijnt toch behoorlijk slijtvast te zijn. Bovendien matchen alle geborstelde delen -pushers, kroon, centerlinks, bezelring- fantastisch met elkaar. Way mooier dan al dat dat gebruikelijke gepolijste goud.
Mijn mening dan hè…

Cheers

1 like

7 likes

Ik mag hier sinds kort ook mee doen :grinning:

25 likes

NA nog steeds om de pols natuurlijk :grinning:

14 likes


Vandaag de tudor om de pols, wat een wijzerplaat :heart_eyes:

18 likes

Excellente keuze! De mooiste (biased natuurlijk :sunglasses:)!

1 like

Goede smaak heb jij :smirk:

1 like

Dat kan natuurlijk altijd. Ik snap dat. Maar ik zou het denk ik wel dragen in combinatie met dit horloge. Het is weer eens wat anders.

1 like


:ok_hand:

9 likes

12 likes

proost op de nieuwe versoepelingen!

19 likes

68 uur niet gedragen :scream: maar gewoon nog lopen :+1::blush:

15 likes

De stalen band uitgewisseld voor eentje van Bulang and sons.

15 likes

Ik begrijp niet dat die Ranger van @illewoare nog in het blauwe deel staat! Het is dat ik zelf als een Explorer heb, maar anders had ik het wel geweten :sunglasses:

1 like

Niet te begrijpen inderdaad! Magere tijden zeker :wink: hier is’t dat ik al 2 andere matzwarte wijzerplaten in de collectie heb…

Eigenlijk zou ik alles moeten wegdoen en de Ranger moeten houden, meer heeft een mens niet nodig. Helaas werkt het zo niet in deze gekke hobby :rofl:

Nog wat shots uit de oude doos, voor de Tudor liefhebbers :blush:


13 likes

haha heb laatst exact dezelfde discussie met mijzelf gevoerd in mijn hoofd. Die Ranger is wel gaaf he, ja hij is gaaf. Maar je hebt al een explorer he ja klopt. Super mooi die Ranger echt!

1 like

Heeft iemand een idee hoe je achter de prijs kunt komen van de stalen band van de tudor 79230n? Behalve de AD bellen… anders doe ik dat morgen even

1 like

800 euronen

3 likes