Tudor only II

Dat is snel, dank je. En kun je die zomaar bestellen bij tudor? Of moet je dan aantonen dat je dat horloge ook hebt.

Volgens mij via de AD. Tudor doet geen eigen Sales van wat ik weet. Maar ben ook maar een noob. En de prijs die heb ik destijds van de AD skaap van de citroen dus ik ga er vanuit dat dit klopt.

Wat ik destijds te horen gekregen heb is dat het best lang kan duren ( lees enkele maanden voordat de band er is) ze wilden toen het horloge op nato bestellen zodat die er sneller was en dan een package deal aanbieden. Maar dat was toen en nu is nu he Tudormigo dus gewoon bellen

1 like

Draag zelf ook graag de stalen band op de BB , maar eigenlijk kan de BB alles hebben .
Die leren band staat ook prima :wink:

Dank. Ik vind de foto’s geen recht doen aan hoe het er in de werkelijkheid uitziet. De originele band was ik al snel op uitgekeken en de banden van Bulang & Sons vind ik naast redelijk duur wel van een uitmuntende kwaliteit. Voor mij zorgt het er (hopelijk) voor dat ik het horloge weer wat vaker ga pakken.

1 like

Goedemorgen Tudormigos vandaag de BB58 weer eens om :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Ultieme bandenslet maar toch weer vaak terug op staal…

15 likes

11 likes

Je forumnaam op je horlogeband. Dat wil je natuurlijk.

10 likes

Blijft een topper voor mij.

10 likes

Ja ,kan echt alles hebben . Maar ook ik draag de 58 graag op staal .
Nu weer in de nachtdienst beetje spelen met bandjes :grin:


13 likes

De ’ T.T. ’ oftewel de TuinTudor

13 likes

‘Modje’. Wie ziet t? @hondersotto mag niet meedoen :joy:

10 likes

Mooie stalen band man! :wink:

1 like

Dank voor de deal! En de ontvangst

2 likes

Rivets zijn weg?

1 like

Winner winner chicken dinner!

‘Oude’ BB band inderdaad sans faux rivets

1 like

Beetje vals spelen natuurlijk…

13 likes

Ik vind het niet storend de riveted links. Maar proficiat!

1 like

Weekend :v:t2:

11 likes

Goed voorbeeld doet goed volgen, my young apprentice…. :rofl: !!

Ik vind het zonder faux rivets helemaal niets (dus verkoop die band van @Sanderrr maar snel aan me door :sunglasses:)…

2 likes