Tudor only II

9 likes

:grin::+1:

Haha, lekker bezig met je bandenswaps voor de GMT?? Benieuwd wat het blijvertje gaat worden… :wink: Zolang je de bumpers van de P01 maar niet op onze fraaie GMT gaat knutselen…

1 like

Wooow das tof :+1:

Maar zijn de endlinks nu toch verschillend? Passen deze niet op de beide kasten?

1 like

De endlinks zijn verschillend! Ze passen allebei op de kast, de vorm/buitenmaten zijn gelijk, maar het verschil is de ruimte voor de aansluiting van de center link van de band. De non-rivet band heeft een bredere center link vgl met de riveted band.

Non-rivet band 95740 -> endlink 683

Rivet band 72060 -> endlink 693

8 likes

Ahaaa, goed te weten.

2 likes

…en nu je de tussenmaten hebt van de Pelagos (endlink) en van zowel de riveted als non-riveted GMT/BB: past de rubber band van de Pelagos nu wel of niet strak op de BB?

Hoor graag want dan ga ik al die spulletjes ook van de rommelzolder bij elkaar zoeken :wink: !

1 like

Heb t nog niet nagemeten, maar ik denk dat de pelagosband op de endlinks van de non-rivet wel moet passen!

Maar die heb je nog liggen? Go and try! :+1:t2:

Edit: gemeten: 12 mm tussenruimte bij de 683 endlink (dus van de non-rivet). Moet passen.

Effe de straat taggen met de jongste zoon… :sunglasses:

14 likes

Mooi dat je die GMT hebt uitgeroepen tot ‘je jongste zoon’ :rofl: !! Ouwe stoepkrijterd

6 likes

The time will tell.

14 likes

Oei! Heb een wagonlading leder en metal straps bij mijn Black Bay, maarrrrr deze nato vind ik toch wel errrug strak staan!

Groet,
Hans.

1 like

proost! :grin:

9 likes

Ja dat groen staat 'm goed. Heb laatst 4 Nato’s besteld maar deze staat 't beste :grin:
Deze bruine leren nato is ook wel geslaagd.

8 likes

Eigenlijk beste scary dit… Of zouden ze een echte hier afbeelden ?
't is dat er geen papieren bijgeleverd worden en de prijs uiteraard maar anders…

1 like

Voor zo ver ik de onscherpe foto’s kan beoordelen lijken er wel wat verschillen in afwerking te zitten als ik de foto’s bekijk en mijn BB58 check.

Op de foto’s staat een, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, nepperd afgebeeld.

Een bb 58 met eta is toch nooit gemaakt ?!

Klopt is een fake… Maar wel een scary goede fake…:face_with_monocle:

1 like

Fake rivets faken…

1 like